طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي
طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي

اصل ساده نگه داشتن طراحي وب سايت

به دليل اين كه وب يك جسم بصري است ، طراحي وب سايت شما بسيار مهم است زيرا چگونگي ارائه اطلاعات روي سايت مشخص مي‌نمايد. اگر طراحي شما آماتوري و مزاحم باشد ، بازديدكنندگان آن را جدي نگرفته و يا سريعا روي دكمه back  مرورگر كليك مي كنند . در اين مقاله ، اصل سادگي در طراحي وب سايت كه بسيار مهم است را توضيح مي دهيم . با ما همراه باشيد .

در روزهاي اوليه ، وب حاوي سايتهاي بود كه در آنها مقدار زيادي اطلاعات وجود داشت . اين سايت ها مفيد بودند و به خوبي كار مي كردند ، اطلاعات در آنها به صورت فشرده ارائه شده بودند و تا جايي كه امكان داشت اطلاعات درون يك صفحه نمايش داده مي‌شدند. با اين حال طراحان وب به سراغ اين صفحات رفته و صفحات زشت وب را به صفحات هنري تبديل كردند.

قبل از اينكه شروع به طراحي سايت خود كنيد بايد مقداري زمان صرف كنيد تا بتوانيد سايت هاي خوب طراحي شده در موضوع مشابه با سايت خود را تحليل كنيد. اگر چند سايت خوب پيدا كرديد ، مي‌توانيد بين همه آنها اصول طراحي مشتركي را ببينيد .

سادگي : كمتر بيشتر است

اگر قرن گذشته روي يك از تمركز داشت ، آن اصل اين بود كه كمتر بيشتر است . به عنوان مثال جمله هاي همينگوي كه سعي مي كرد در كوتاهترين جمله بيشترين مطلب را ارائه كند ، نقاشي هاي ميني ماليستي ، و البته طراح مد رائول يك مثال خوب از چگونگي اعمال اصل سادگي روي صفحه خانه را نشان داده است .

اصل ساده نگه داشتن طراحي وب سايت

اصل ساده نگه داشتن طراحي وب سايت

يا وب سايت apple.com  را در نظر بگيريد . در حالي كه اپل داراي محصولات مختلفي است كه در فروشگاه هاي مختلفي آنها را به فروش مي‌رساند ، صفحه ي خانه آن هميشه داراي يك پيغام ساده و واضح هست كه تعيين مي كند شركت در يك زمان خاص چه كاري را انجام مي دهد.

برخلاف آن سايت dell.com  است . در حالي كه شايد به نظر برسد كه اين صفحه وب نسيبت به سايت apple.com   شلوغ تر است ، اما وقتي در نظر بگيريد چه تعداد مشتري به سايت شركت دل مراجعه مي‌كنند متوجه مي‌شويد كه اين سايت نيز حتي از سايت اپل ساده‌تر است .

اصل ساده نگه داشتن طراحي وب سايت

اصل ساده نگه داشتن طراحي وب سايت

طراحي وب سايت ساده ولي حرفه اي

يكي از بهترين مثال ها براي سادگي طراحي ، وب سايت گوگل است . صفحه ي خانه اين  موتور جستجو بسيار معروف است زيرا درون آن هيچ چيز اضافي وجود ندارد .

حتي سايت هايي كه در آنها اطلاعات بسيار زيادي بايد انتقال داده شوند نيز سادگي را رعايت مي‌كنند. چند سال قبل بي بي سي نيوز و سي ان هر دو داراي سايت هاي پيچيده و شلوغ بودند كه اخبار و تصاوير زيادي در صفحه ي خانه آنها قرار مي‌گرفت . اما امروزه هر دو اين سايت ها بسيار ساده تر شده اند . با اينكه طراحي ساده براي يك وب سايت خبري به نظر منطقي نمي رسد اما بي بي سي اطلاعات زيادي را از صفحه خانه خود حذف كرده تا اين صفحه راحت تر خوانده شود .

اصل ساده نگه داشتن طراحي وب سايت

اصل ساده نگه داشتن طراحي وب سايت

با اين حال حقيقت اين است كه اغلب ما اپل ، گوگل يا بي‌بي‌سي نيستيم. شايد شما نمي توانيد با قرار دادن چند كلمه در قسمتهاي مختلف صفحه وب و استفاده از وضعيت حداقل و سادگي كار خود را راحت انجام دهيد. اما نيازي نيست تا صفحه هاي وب خود را با محتويات منفجر كنيد. بنابر اين هدف بايد برقرار كردن يك تعادل باشد .

چند نكته براي طراحي ساده را در اينجا مي‌بينيد:

  • يك مركز توجه به خصوص براي صفحه خانه خود در نظر داشته باشيد . تمركز اصلي – يعني اولين چيزي كه چشم باز كننده هاي سايت شما را مي‌گيرد- بايد كاملا قابل ديدن باشد . آن را بزرگ ، واضح  و قدرتمند ايجاد كنيد. اما ديگر عناصر صفحه مي توانند داراي رنگ كمتر ، با تمركز ملايم تر و كوچك تر باشند . به عبارت ديگر اغلب به صفحه شما بايد داراي ظاهر ملايمي باشد تنها با يك استثناء .
  • فضاي سفيد زيادي را مورد استفاده قرار دهيد و سعي كنيد ساختار صفحه را ساده كنيد .
  • تعداد كل لينك ها را محدود كنيد .
  • از دو يا سه ستون استفاده كنيد .
  • يك مسير و روش ساده و مشخص براي حركت درون صفحات سايت در اختيار كاربران قرار دهيد . به كاربر اجازه ندهيد تا به دليل پيچيده بودن سايت شما دچار سرگيجه شود .
  • نماد اصلي خودتان را (چه يك تصوير و چه سر تيتر ) را با يك رنگ باطراوت نمايش دهيد .

طراحي سايت مبتي بر اصل سادگي در شركت طراحي وب افرا

شركت طراحي وب افرا با تيمي مجرب و كارآزموده در خدمت شماست تا طراحي سايت كسب و كار شما را انجام دهد . ساده نگه داشتن طراحي وب سايت و در عين حال طراحي حرفه اي از جمله خدمات شركت وب افرا مي باشد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۸:۰۵ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

اگر چه دنياي اينترنت به يك مكان عمومي براي خريد و فروش كالا ها در فروشگاه هاي اينترنتي تبديل شده است اما همچنان عدم تعامل شخصي بين مصرف كنندگان و شركت ها وجود دارد. در بسياري از موارد پاسخ ندادن اوپراتور هاي فروشگاه اينترنتي به مشتريان سبب سرخوردگي و نگراني مشتريان خواهد شد. زمان پاسخگويي به مشتريان از اهميت بالايي برخوردار است. تحقيقات اخير نشان داده است كه از هر 5 مشتري فروشگاه هاي اينترنتي 3 نفر به خاطر پاسخگويي نامناسب و با تاخير خريد خود را كامل نكرده اند. در حالي كه براي جذب همين مقدار مشتري جديد شما بايد هفت برابر مشتريان فعلي خود هزينه كنيد تا مشتريان جديد جايگزين شوند. ارائه خدمات عالي به مشتريان نه تنها باعث افزايش فروش و سود مي شود، بلكه به شركت ها كمك مي كند تا در بازار جايگاه و موقعيت فروشگاه اينترنتي خود را تثبيت نمايند. در زير به بررسي موارد ويژه اي مي پردازيم كه از آن ها به عنوان كليد رشد فروشگاه اينترنتي ياد مي شود.

سياست هاي بازگشت محصول

بازگشت محصول فروشگاه 

يكي از مهم ترين مواردي كه مشتريان يك فروشگاه اينترنتي با آن مواجه هستند، بازگشت محصول است. معمولا 15 تا 30 درصد از كالاهايي كه به صورت آنلاين خريداري مي شوند، بازگشت داده مي شوند. بنابراين يك سياست ساده و آسان براي بازگشت محصول در نظر بگيريد. سياست هاي بازگشت محصول و مراحل مورد نياز آن، بايد در صفحات متعدد سايت شما و ايميل خريد نشان داده شود. استفاده از يك فرآيند شفاف و دقيق اعتماد به نفس مشتريان را براي خريد از فروشگاه اينترنتي شما افزايش خواهد داد. به گفته دكتر توماس لمبو، صاحب Samurai Insoles "اگر شما خط مشي بازگشت آسان را ارائه دهيد، مشتريان بيشتري از شما خريد خواهند كرد".

شخصي سازي فروشگاه اينترنتي

شخصي سازي فروشگاه اينترنتي مي تواند نام تجاري يا همان برند كسب و كار شما را از دنياي رقابت جدا كند. در واقع، آمار نشان مي دهد كه بيش از 70 درصد از مصرف كنندگان آمريكايي بر شخصي سازي فروشگاه اينترنتي تاكيد دارند. اين شخصي سازي مي تواند شامل داشتن حساب كاربري، اطلاعات پرداخت مانند آدرس ارسال كالا و انتخاب اقلام و كالا هاي مختلف باشد. دريافت ايميل هاي شخصي كاربران در پنل كاربري يك راه عالي براي ايجاد ارتباط با مشتريان است. 

بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي خدمات منحصر به فردي را بر اساس مشخصات مشتري ارائه مي دهند(مثلا طراحي يك لباس سفارشي بر اساس مشخصات مشتري)، كه از اين مورد نيز مي توانيد براي قرار گرفتن در بالاي سر رقباي خود استفاده نماييد.

دريافت انتقادات و پيشنهادات مشتريان فروشگاه اينترنتي

اغلب مشتريان و كاربران سايت ها نظر و پيشنهاد خود ارائه نمي دهند، مگر اين كه از آن ها بخواهيد. شما مي توانيد يك ايميل پيگيري ارسال كنيد و از آنها بخواهيد تا تجربه خود را از فروشگاه اينترنتي شما توصيف كنند. بررسي انتقادات و پيشنهادات مشتريان براي فروشگاه هاي اينترنتي ضروري است زيرا باعث مي شود صاحبان فروشگاه اينترنتي متوجه شوند كه چه چيزي به درستي كار مي كند و چه چيزي خوب كار نمي كند! پي بردن به اشتباهات هميشه بد نيست و باعث مي شوند شما آن ها را اصلاح كنيد و كاركرد فروشگاه اينترنتي خود را افزايش دهيد.

چت زنده با مشتريان

چت زنده 

براي مشتريان امروز فروشگاه هاي اينترنتي زمان اهميت زيادي دارد. اين به اين معني است كه اگر آن ها يك سوال داشته باشند، يك پاسخ را مي خواهند. اگر شما نتوانيد به درستي آن ها را راهنمايي كنيد، تنها با يك كليك وب سايت شما را ترك خواهد كرد و به سراغ فروشگاه ديگري مي روند. با توجه به اينكه 83 درصد از خريداران آنلاين نيازمند كمك براي تكميل سفارش هستند، چت زنده (با افراد واقعي و نه ربات ها) ضروري است. استفاده از چت زنده مي تواند نگراني هاي شما را حل كند، يك تجربه عالي ارائه دهد و در نتيجه يك فروش براي فروشگاه شما به دست آورد.

ارائه خدمات از طريق رسانه هاي اجتماعي

رسانه هاي اجتماعي 

رسانه هاي اجتماعي جايي هستند كه مردم از آن براي اشتراك گذاري و تبادل اطلاعات خود استفاده مي نمايند. پس مي توانيد از اين رسانه ها نيز براي پاسخ گويي به سوالات و تماس با مشتريان استفاده نماييد.  تحقيقات موسسه Bain & Company نشان مي دهد كه شركت هايي كه با مصرف كنندگان ارتباط برقرار مي كنند و به درخواست هاي خدمات مشتريان در رسانه هاي اجتماعي پاسخ مي دهند، 20 تا 40 درصد فروش بيشتري كسب مي كنند.

فروش به خدمات وابسته است

ارائه خدمات مناسب به مشتريان و ايجاد تجربه كاربري مناسب گامي مهم براي سبقت گرفتن از ساير رقباي فروشگاه اينترنتي شما مي باشد. بهتر اس يك بار به چشم يك خريدار به وب سايت خود نگاه كنيد و بررسي كنيد كه آيا وب سايت فروشگاهي شما دوستانه، راحت و كاربرپسند هست يا خير؟


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۳۰:۱۷ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

طراحي وب سايت چيست ؟

طراحي فرآيند جمع آوري ايده ها، شناخت و اجراي آنها و رعايت اصول خاص براي رسيدن به يك هدف خاص است. طراحي وب يدر واقع يك روند مشابه ايجاد كردن است ؛ با هدف ارائه محتواي خاص در صفحات وب الكترونيكي، كه كاربران نهايي بتواند از طريق اينترنت با كمك يك مرورگر وب به آن دسترسي داشته باشند.

عناصر طراحي وب سايت

طراحي وب سايت با استفاده از بسياري از عناصر بصري كليدي طراحي مانند عوامل زير ايجاد مي شود :

طراحي وب سايت چيست

طراحي وب سايت چيست

طرح بندي:  اولين عنصر در طراحي وب طرح بندي آن است كه زمينه اي براي گرافيك ، تبليغات و محتواي سايت مي باشد . در دنياي وب، يك عنصر كليدي براي كمك به يافتن اطلاعاتي كه كاربران به دنبال آنها هستند ؛ طرح بندي است  و شاملحفظ تعادل، ثبات و يكپارچگي طراحي مي شود.

رنگ: انتخاب رنگ بستگي به هدف و مشتري دارد؛ طراحي رنگ مي تواند ساده ، سياه و سفيد و يا چند رنگي باشد كه شخصيت يا نام تجاري يك سازمان را با استفاده از رنگ هاي موجود در صفحات وب انتقال دهد.

گرافيك: گرافيك مي تواند شامل آرم ها، عكس ها، كليپ هاي تصويري و يا آيكون ها، كه همه آنها طراحي وب را بهبود مي بخشد ، باشد . براي ارتباط با كاربر ، انتخاب موارد گرافيكي بايد با دقت انجام شود و با رنگ و محتواي صفحه براي بهبود صفحه كار شود . البته تا حدي كه بارگيري صفحات كند نشود و يا براي كاربر گيج كننده نباشد .

 

فونت: اكثر مرورگرهاي وب فقط مي توانند تعدادي از فونت هايي را كه به عنوان “فونت هاي ايمن وب” شناخته مي شوند، بخوانند، بنابراين طراحي فونت شما اغلب در اين گروه  از فونت ها قابل پذيرش است.

محتوا: محتوا و طراحي با هم كار مي كنند تا پيام سايت را از طريق تصاوير و متن به كاربر برسانند . متن نوشتي هميشه بايد مرتبط و مفيد باشد تا خواننده با استفاده از آن از اشتباه در آمده و آنچه كه مي خواست بداند را بدست بياورد . تنها با اين روش كاربر در سايت باقي خواهد ماند . محتوا بايد براي موتورهاي جستجو بهينه شود ( بهينه سازي سايت ) و از طول مناسبي برخوردار باشد و كلمات كليدي مرتبط را در آن جاي داده شود .

ايجاد طراحي كاربر پسند براي وب سايت

علاوه بر عناصر اساسي طراحي وب كه باعث مي شود سايت زيبا و بصري  و قانع كننده باشد، وب سايت هميشه بايد كاربر پسند بودن  را نيز در نظر بگيرد. با توجه به عوامل زير مي توان كاربر پسند بودن را بدست آورد.

ناوبري وب سايت : معماري سايت، منوها و ديگر ابزارهاي ناوبري در طراحي وب بايد با توجه به نحوه مرور و جستجوي كاربران ايجاد شود. هدف اين است كه به كاربر كمك كند تا به راحتي در صفحات سايت به جستجو بپردازد و اطلاعات لازم را پيدا كند.

محتواهاي چند رسانه اي در وب سايت : محرك هاي ويديويي و صوتي مرتبط در طراحي سايت مي تواند به كاربران كمك كند تا اطلاعات را درك كنند، درك سريع و آسان داشته باشند. كه اين امر بازديدكنندگان را تشويق مي كند كه زمان بيشتري را در صفحه وب صرف كنند.

طراحي وب سايت چيست

طراحي وب سايت چيست

سازگاري طراحي وب سايت : طراحي صفحه وب بايد با مرورگرهاي مختلف و سيستم عامل هاي موبايل سازگار باشد تا افزايش كاربر و مشاهده را به همراه داشته باشد .

تكنولوژي : پيشرفت هاي تكنولوژي به طراحان اجازه مي دهد تا جنبش و نوآوري را به وب سايت اضافه كنند و اجازه مي دهد طراحي وب هميشه تازه، ديناميك و حرفه اي باشد.

تعاملي : افزايش مشاركت و مشاركت فعال كاربران با اضافه كردن گزينه هاي نظر و نظرسنجي ها در طراحي. به تعاملي شدن بيشتر وب سايت مي انجامد . كاربران را از بازديدكننده  به مشتري با ارائه فرم هاي ايميل و ثبت نام خبرنامه تبديل كنيد.

طراحان وب سايت حرفه اي وب افرا يك وب سايت عالي كاربر پسند با تجربه رضايت بخش مشتري از وب سايت را به وجود مي آورند . تيم وب افرا از برنامه ريزي و تجزيه و تحليل براي طراحي وب سايت استفاده مي كند. نمونه كارهاي طراحي وب سايت وب افرا را در بخش نمونه كارهاي صفحه ي اول سايت مشاهده كنيد . همچنين براي آشنايي بيشتر با طراحي سايت ساير مقالات بخش هاي طراحي سايت ، وبلاگ و مقاله ها را دنبال كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۰۷:۴۱ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

ما در 7 مرحله و بدون استفاده از هيچگونه دانش و مهارت خاصي به شما آموزش مي دهيم كه بتوانيد وب سايت فروشگاه اينترنتي مورد نظر خود را به آساني طراحي كنيد. گام هاي مشخص شده عبارتند از:

  • انتخاب يك دامنه مناسب براي وب سايت فروشگاه اينترنتي
  • انتخاب يك پلتفرم مناسب
  • طراحي فروشگاه اينترنتي
  • تنظيمات پرداخت ها
  • اضافه كردن محصولات
  • تست و بررسي سبد خريد
  • بررسي و تجزيه و تحليل سئو

ما كار هاي ساده اي انجام داده ايم كه بتوانيم علاوه بر طراحي سايت فروشگاهي، آن را به يك ماشين فروش مناسب تبديل كنيم. براي اين امر بايد از مراحل زير پيروي نماييد:

انتخاب يك دامنه مناسب براي وب سايت فروشگاه اينترنتي

آيا وب سايت فروشگاه اينترنتي شما به يك نام دامنه اختصاصي احتياج دارد؟ اگر شما قصد فروش محصولات متعدد و ساخت يك نام تجاري را داريد، لازم است كه يك دامنه سفارشي تهيه كنيد. در غير اين صورت مي توانيد از زيردامنه هاي وب سايت هاي ارائه دهنده خدمات فروشگاه اينترنتي استفاده نماييد. يك دامنه سفارشي مزاياي زير را براي كسب و كار شما دارد:

  • نام تجاري قابل تشخيص كه متعلق به شما است.
  • استفاده از يك آدرس ايميل حرفه اي مرتبط با دامنه خود كه مردم مي توانند با شما تماس بگيرند.
  • مزاياي سئو و بهينه سازي موتورهاي جستجو

دامنه سايت 

انتخاب يك پلتفرم مناسب

قطعا شما به دنبال يك فروشگاه اينترنتي هستيد كه انعطاف پذير باشد و بتوان به راحتي از آن استفاده نمود. اغلب كارفرمايان و صاحبان كسب و كار هاي اينترنتي نياز به يك پلت فرم دارند كه به آساني با سايت آن ها ادغام شود. در پليتفرم انتخابي، مي توانيد به راحتي دكمه هاي خريد، ويدجت ها يا فروشگاه ساده را به هر صفحه اي در سايت خود اضافه كنيد. همچنين مي توانيد با استفاده از ابزار وردپرس براي وب سايت خود يك فروشگاه اينترنتي راه اندازي كنيد.

طراحي فروشگاه اينترنتي

حال وقت آن رسيده است تا فروشگاه خود را طراحي كنيد. يك پلتفرم فروشگاه ساز مناسب به شما اين امكان را مي دهد تا صفحات، محصولات، پست هاي وبلاگ، تصاوير، متن، فيلم ها و موارد ديگر را به فروشگاه آنلاين خود اضافه كنيد تا مشتريان شما احساس راحتي داشته باشند. اطمينان حاصل كنيد كه موضوعي را كه انتخاب مي كنيد، نشان تجاري شما را نشان مي دهد و به شما امكان مي دهد كه محصولات خود را در بهترين شرايط ممكن نمايش دهيد.

تنظيمات پرداخت ها

دو جنبه كليدي پرداخت براي وب سايت فروشگاه اينترنتي شما وجود دارد: چگونه مشتريان به شما پرداخت مي كنند و چگونه مي خواهيد اين پرداخت ها را به حساب بانكي خود انتقال دهيد. معمولا فروشگاه شما بايد امكانات زير را براي پرداخت ها داشته باشد:

  • پردازش پرداخت امن
  • استفاده از SSL
  • قبول پرداخت از همه جا
  • پرداخت از طريق PayPal يا به حساب بانكي خود
  • ادغام با فروشگاه اينترنتي وردپرس

اضافه كردن محصولات

در مرحله بعدي شما بايد محصولات مورد نظر خود را به فروشگاه اينترنتي اضافه كنيد. براي منظور ابتدا بايستي نوع محصول (فيزيكي، ديجيتال يا خدماتي) را انتخاب كنيد. سپس نام محصول و توضيحات آنرا اضافه كنيد. قيمت و مقادير موجود براي فروش را تنظيم كنيد. همچنين شما بايد يك پيش نمايش از محصول خود ايجاد كنيد.

تست و بررسي سبد خريد

استفاده نكردن از سبد خريد يكي از بزرگ ترين مشكلاتي است بايد هنگام طراحي فروشگاه اينترنتي خود از آن اجتناب كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه وب سايت فروشگاهي شما از جمله صفحه سبد خريدتان در انواع تلفن هاي همراه به خوبي نمايش داده مي شود. به مردم اجازه دهيد كه بتوانند چندين آيتم را به صورت يكجا از فروشگاه اينترنتي شما خريداري كنند و اگر ميتوانيد خدمات ارسال كالا به صورت رايگان و يا با تخفيف ارائه دهيد. امروزه يكي از گزينه هاي رايج پرداخت PayPal است كه در بيشتر فروشگاه هاي اينترنتي بزرگ دنيا مورد استفاده قرار ميگيرد.

بررسي و تجزيه و تحليل سئو

يكي از مهم ترين نكاتي كه در طراحي فروشگاه اينترنتي بايد به آن توجه ويژه داشت، سئو و بهينه سازي است. شما بايد عملكرد فروشگاه اينترنتي خود را به خوبي تجزيه و تحليل كنيد تا بتوانيد درك بهتري از بازاريابي محصولات خود داشته باشيد. اين به شما كمك خواهد كرد صفحات سايت و محصولات را نظارت كنيد تا بتوانيد آنها را براي فروش، دسترسي و كارآيي بيشتر بهبود دهيد.

سئو وب سايت 

كتاب آموزش طراحي وب سايت فروشگاه اينترنتي 

با توجه به اهميت طراحي وب سايت و فروشگاه اينترنتي براي كسب و كار هاي امروزي، در اين قسمت يك راهنماي ساده براي طراحي وب سايت فروشگاه اينترنتي قرار داده ايم كه مي توانيد آن را دانلود كرده و استفاده نماييد. اين كتاب به زبان انگليسي بوده و مي تواند يك راهنماي مناسب براي شروع كسب و كار اينترنتي شما باشد.

دانلود كتاب: creating-ecommerce-website.pdf [2.57 MB]

طراحي فروشگاه اينترنتي

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۱۲:۳۳ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

در اين مقاله درباره اعتماد به يك شركت طراحي سايت توضيح خواهيم داد. انتخاب يك شركت طراحي سايت مناسب كار آساني نيست اما اگر به يك سري نكات توجه داشته باشيد قطعا مي تواند از هدر رفتن وقت و هزينه شما جلوگيري كند و افزايش فروش و رونق كسب و كار اينترنتي شما را در پي داشته باشد.

چه كسي به شما اعتماد مي كند؟

برخي از افراد معتقد هستند كه به هيچ كسي نمي توان اعتماد كرد. بسياري از كارآفرينان درباره اعتماد نگراني دارند. در نتيجه، اين سوال فراتر از افرادي است كه شما به آن ها اعتماد داريد. شما به چه كساني اعتماد مي كنيد؟ يا به طور خاص، چه كسي مي تواند با موفقيت كسب و كار شما اعتماد كند؟ هيچكس جز شما، درست نيست؟

ممكن است شما مالك يك كسب و كار، كارآفرين يا كارمند يك شركت باشيد. بازگشت اعتبار و اعتماد مشتريان و مردم بسيار سخت است. اين يك واقعيت تلخي است كه برخي از شركت ها با ننگ “غير قابل اعتماد بودن” مواجه هستند.

به عنوان يك مصرف كننده، ما با صنايعي كار خواهيم كرد كه به اعتماد ما نياز دارند. هنگامي كه ما وارد يك فروشگاه خودرو يا نمايندگي مجاز مي شويم، به آن ها اعتماد مي كنيم كه بهترين ماشين ها را با مناسب ترين قيمت ها به ما نشان خواهند داد. اين نوع اعتماد براي پزشكان، وكيل ها و ساير مشاغل نيز صادق است.

فقط به من اعتماد داشته باشيد

برخي از كسب و كار ها به خاطر نقض كردن اعتماد مشتريان شناخته شده هستند. بار ها شده كه شما از طريق رسانه هاي مختلف درباره كار هاي خلاف و غير قانوني شركت هاي مختلف باخبر شده ايد. يك شركت طراحي سايت مانند ساير شركت ها ممكن است نزد مردم به عنوان شركتي فريب دهنده شناخته شود.

من به عنوان يك طراح وب سايت، با افرادي كه نسبت به شركت هاي طراحي وب سايت اعتماد كمي دارند، همدردي مي كنم. صنعت ما مانند بسياري از صنايع ديگر داراي تعداد زيادي از افرادي است كه خدمات ضعيفي را ارائه مي دهند.

شما ممكن است توسط يك طراح وب سايت آسيب ديده باشيد

من اخيرا با يكي از مشتريان بالقوه شركت هاي طراحي سايت تماس گرفتم. او درباره نحوه آشنايي خود با طراح وب سايتش صحبت كرد. اين كه چگونه طراح باعث عقب افتادن كسب و كار آن ها شده است. او گفت كه در حال حاظر شكست خورده و تجربه تلخي از همكاري با شركت طراحي سايت قبلي دارد. او گفت كه كسب و كارش توسط يك شركت طراحي سايت كه به او قول افزايش فروش و طراحي وب سايتي قدرتمند را داده بود، آسيب ديده است .او گفت كه اكنون به دنبال يك شركت طراحي سايت است كه علاوه بر اين كه توانايي ارائه خدمات را داشته باشد، بلكه بتواند خود را اثبات نمايد. در حال حاظر به دليل تجربه هاي نادرست قبلي او نمي تواند به يك شركت طراحي سايت اعتماد كند.

آيا مي توان او را سرزنش كرد؟ ممكن است شما بگوييد كه نتايج ضعيف او به دليل انتخاب هاي نادرست خودش بوده است. اما اين نكته را بايد به خاطر داشت كه شكست كسب و كار او به خاطر همكاري با يك شركت طراحي سايت بوده است.

شركت طراحي سايتي كه مي خواهيد با آن همكاري داشته باشيد به دنبال همكاري بلند مدت خواهد بود.

معني آن چيست؟ اين بدان معني است كه هر دو طرف به دنبال ايجاد يك رابطه بلند مدت با يك هدف تجاري مهم در ذهن خود باشند. نتيجه نهايي بايد براي هر دو طرف يعني شركت طراحي سايت و مشتريان سود و منفعت داشته باشد. اين يك ويژگي جهاني است كه همه ي كسب و كارهاي خوب دارند. اغلب طراحان وب بر روابط كوتاه مدت براي پروژه هاي جداگانه تمركز مي كنند، نه يك رابطه ي طولاني مدت با مشتري.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۷:۳۷ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

ايجاد محتوا يك راه اصلي براي توليد درآمد براي همه كسب و كارها و وب سايت هاي آنلاين است. وقتي به دنبال ترافيك (رايگان) براي وب سايت خود هستيد، اطلاع داشتن از نحوه نوشتن مقاله اي كه در صفحه اول موتور هاي جستجو رتبه بندي مي شود، حياتي است. اگر محتوا شما ميان برترين نتايج گوگل قرار نگيرد، در واقع وقت شما هدر رفته است. سئو وب سايت شما وابستگي شديدي محتوا ايجاد شده در وب سايت شما دارند. در اينجا گام هاي اثبات شده اي براي ايجاد محتوا شگفت انگيز وجود دارد كه مورد علاقه موتورهاي جستجو نيز مي باشند:

سئو سايت 

استفاده از كلمات كليدي مناسب و متنوع

بخش بزرگي از كار كه سبب مي شود محتوا شما به خوبي در موتور هاي جستجو رتبه بندي شود يا اصلا رتبه بندي نشود، كليد واژه هايي هستند كه شما آن ها را انتخاب مي كنيد. اگر شما به دنبال رقابت و سئو كردن وب سايتي براي كلمات كليدي مشكل با يك دامنه كم سن و سال و بك لينك هاي كم و بي كيفيت هستيد بهتر است وقت خود را هدر ندهيد. شما بهتر باشد با كلمات كليدي ساده تر شروع كنيد. براي انتخاب بهترين كلمات كليدي، مي توانيد ليستي از كلمات كليدي را كه ميخواهيد هدف قرار دهيد بنويسيد و با استفاده از ابزار هاي مختلف سئو آن ها را به ترتيب دسته بندي نماييد.

اگر به همين مقاله سئو دقت كنيد متوجه خواهيد شد كه من چگونه كلمات كليدي مورد نظر خود را كه قصد دارم در موتور هاي جستجو رتبه بندي كنم قرار داده ام. كلمات كليدي LSI كلماتي هستند كه به معني كلمه كليدي مورد نظر شما مرتبط هستند كه مي توانيد از آن ها نيز در مقلات خود استفاده نماييد. هنگامي كه از كلمات كليدي مختلف استفاده مي كنيد، نه تنها احتمال دارد مقاله شما رتبه بندي بيشتري براي كلمات كليدي داشته باشد، بلكه همچنين به گوگل كمك مي كنيد كه محتواي شما را درك كند. در واقع، آخرين الگوريتم گوگل، تنوع كلمات كليدي را خيلي دوست دارد.

بهترين ابزار سئو براي بررسي كلمات كليدي

ابزار Google Keyword Planner

شايد بتوان گفت اين ابزار، بهترين ابزار شناخته شده است. با استفاده از اين ابزار ميتوانيد علاوه بر بررسي ميزان ترافيك براي يك كلمه كليدي از ارزش آن ها اطلاعاتي به دست آوريد.

ابزار Answer the public

"چگونه سايت خود را سئو كنيم؟"

"چگونه سلامت بمانيم؟"

"چگونه سايت بسازيم؟"

اين ها پرسش هايي هستند كه افراد هر روز در گوگل تايپ مي كنند. با استفاده از ابزار Answer the Public، شما به سرعت مي توانيد ببينيد كه كدام سوالات را پرس و جو مي كنيد و پست هاي وبلاگ را براي پاسخ به اين پرسش ها طراحي مي كنيد.

ابزار تجزيه و تحليل Ahref

سئو 

چه چيزي بهتر از پيدا كردن كلمات كليدي خواهد بود كه رقباي شما روي آن تمركز دارند. با استفاده از اين ابزار مي توانيد به سادگي يك سايت را كه ميخواهيد تجزيه و تحليل كنيد تايپ كنيد و به اطلاعات مورد نياز دست پيدا كنيد. 

ابزار Google Trends

ابزار سئو گوگل 

اگر مي خواهيد محتوايي را توليد كنيد كه بعدا ترافيك مناسبي را براي شما به همراه داشته باشد، استفاده از اين ابزار براي وب سايت شما ضروري خواهد بود. 

ابزار SEMRush

ابزار سئو 

اين ابزار بسيار شبيه به ابزار Ahref مي باشد و به شما اين امكان را مي دهد تا رقباي خود را به خوبي تجزيه و تحليل نماييد. شما مي توانيد به صفحات پربازديد خود مراجعه كنيد و بفهميد كه كدام كلمات كليدي بيشترين تعداد ترافيك را به آنها مي دهند.

تعداد كلمات مقاله شما

تعداد كلمات موجود در مقاله شما بهتر است بيت 1500 تا 2000 كلمه باشد. تحقيقات نشان داده است كه هر چقدر محتوا وب سايت شما طولاني تر باشد، كاربران در آن زمان بيشتري را سپري مي كنند كه اين خود تاثير به سزايي در سئو وب سايت شما خواهد داشت. من هم مي دانم كه توليد محتوا هاي كوتاه تر زمان كمتري را از شما مي گيرد و ساده تر است، اما به شما قول مي دهم كه با توليد محتوا هاي سنگين تر بهاي آن را دريافت خواهيد نمود. اين يك روش طلايي در سئو كلاه سفيد محسوب مي شود.

نوشتن پست هاي طولاني تر نيازمند صرف زمان بيشتر و جستجو بيشتر در اينترنت براي يافتن اطلاعات لازم است. يك راه جامع براي نوشتن پست هاي طولاني اين است كه موضوعي را كه مي خواهيد در مورد آن بنويسيد را در گوگل جستجو كنيد و تمام اطلاعاتي را كه موتور هاي جستجو در صفحات اول ارائه مي دهند بررسي كنيد. 

استفاده از عنواين و توضيحات متا براي افزايش CTR

CTR(نسبت كليك به رتبه وب سايت) يكي از عوامل اصلي است كه گوگل در هنگام رتبه بندي سايت ها مورد توجه قرار مي دهد. سايتي كه براي يك كلمه كليدي خاص رتبه بندي مي شود به احتمال زياد بيشترين كليك را دريافت مي كند. بنابراين يك تمرين خوب اين است كه عناوين مناسبي را ايجاد كنيد كه باعث مي شود مخاطب روي سايت شما كليك كند حتي اگر رتبه دوم يا سوم باشد. برخي از نكاتي كه در انتخاب عنواين به شما كمك مي كنند عبارتند از:

  • استفاده از اعداد. مثلا: "6 حقيقت تلخ طراحي سايت"
  • استفاده از واژه هاي استرس آور مانند "لغات ضروري"، "باور هاي غلط" و "دستورات ويژه".
  • استفاده از سال ها مانند "روش هاي سئو در سال 2018"

در توضيحات متا، سعي كنيد تا حد ممكن مختصر باشد و سعي كنيد تا ايده كلي پست خود را به پايان برسانيد و در نهايت برخي از صاحب نظران را از بين ببريد، به طوري كه مردم تمايل دارند بيشتر بدانند. به خاطر داشته باشيد كه فقط 160 كاراكتر داريد تا اين كار را انجام دهيد. آن ها را شمارش كنيد.

لينك دادن به سايت هاي قدرتمند و صفحات ديگر سايت خودتان

سايت هايي كه به آن ها لينك مي دهيد بايستي با كلمه كليدي مورد نظر شما ارتباط داشته باشند در غير اين صورت نمي توانند كمكي به رتبه بندي وب سايت شما كنند. همچنين لينك دادن بين صفحات مختلف باعث مي شود كاربران از وب سايت ها و صفحات ديگر به صفحه مورد نظر شما دسترسي داشته باشند و از خدمات و محصولات آن باخبر شوند.

ساختار مقاله سئو

سعي كنيد ساختار مقاله خود را با استفاده درست از تگ هاي H، فونت ها، مقدمه و نتيجه گيري و قرار دادن متن ALT در تصاوير پياده سازي كنيد. در اينجا يك ليستي از كار هايي كه بايد انجام دهيد قرار داده ايم:

  • اطمينان حاصل كنيد كه فقط از يك برچسب H1 استفاده كنيد (براي عنوان پست وبلاگ خود).
  • مطالب خود را به بخش هاي H2، H3، H4 تقسيم كنيد.
  • كلمات كليدي خود را از طريق متن برجسته كنيد تا ارتباط آن ها را با كاربران افزايش دهيد.
  • شامل مقدمه و نتيجه گيري باشد.
  • استفاده از تصاوير براي ايجاد محتوا جذاب تر
  • از متن alt در تمام تصاوير خود استفاده كنيد.

پيوند يكتا سايت شما شامل كلمات كليدي باشد

URL اصلي خود را تا حد ممكن كوتاه كنيد، در حالي كه ايده اصلي پست خود را حفظ كنيد. توجه داشته باشيد كه پيوند يكتا در اين پست چگونه است و چگونه شامل كليد واژه هاي اصلي مي باشد. در بيشتر موارد استفاده نكردن از كلمات اضافي مناسب است. (مثلا كلماتي مانند "يك"، "آن"، "است"). اگر از وردپرس استفاده مي كنيد، مطمئن شويد كه پيوند يكتا شما از "post name" در پسوند آن استفاده مي كند. 

ايجاد لينك براي مقاله بهينه شده (اين عامل واقعي رتبه بندي است.)

بسياري از راهنمايي هايي كه در مورد نوشتن مقالات مناسب به نظر مي رسند هميشه اين واقعيت را حذف مي كنند كه شما نياز به ايجاد لينك براي آن صفحه يا پست خاص داريد. شما مي توانيد با استفاده از سرويس هاي وبلاگ دهي مختلف لينك هاي خود را ايجاد كرده و آنها را به مقاله خود پيوند دهيد.

جمع بندي

بنابراين شما به همه اين ها براي توليد يك مقاله سئو شده در وب سايت خود نياز داريد. براي خلاصه مي توان ليستي از موارد را به صورت زير مرتب كرد:

  • كلمات كليدي مناسب را انتخاب كنيد.
  • پست هاي طولاني در حدود 2000 كلمه بنويسيد.
  • براي افزايش CTR از متا هاي درست استفاده كنيد.
  • لينك دادن به وب سايت هاي پرقدرت و پيوند به پست هاي ديگر در صورت لزوم.
  • ساختن پست شما با برچسب هاي H، كلمات كليدي جسورانه، متن بالا، مقدمه و نتيجه گيري
  • تميز و منظم كردن پيوند يكتا
  • ايجاد لينك براي مقاله تازه

باز هم اگر به دنبال توليد مقالات سئو محور اختصاصي براي كسب و كار خود هستيد، پيشنهاد من اين است كه اين وظيفه را به يك سئو كار با تجربه يا شركت معتبر بسپاريد. امروزه توليد محتوا از هميشه مهم تر است و اگر شما به طور مرتب محتوا را توليد كنيد، ترافيك ارزشمندي را كسب خواهيد نمود.

آيا نظر يا پيشنهادي در اين زمينه داريد؟ ما در شركت طراحي سايت نوپرداز بي صبرانه منتظر شنيدن نظرات شما هستم.

ترجمه از سايت alejandrorioja


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۱:۱۰ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

طراحي وب سايت در ساري و بهينه سازي آن

طراحي وب در تعيين حضور آنلاين شما حياتي است. حتي ساده ترين اصول طراحي وب مي تواند اثرات گسترده اي در موفقيت شما در بازار داشته باشد. كسب و كارها ، ديگر مي توانند تنها با داشتن يك طراح وب سايت كه از HTML اساسي استفاده مي كند يك وب سايت تعاملي بسازند . شركتهايي كه طراحي وب سايت را در اولويت قرار داده اند با تكامل و طراحي وب سايت و بهينه سازي آن، به طور چشمگيري در كسب و كارشان تغيير ايجاد كرده اند .

طراحي سايت در ساري

طراحي سايت در ساري

طراحي سايت و سئو در ساري

الگوريتم هاي موتور جستجو ب در رتبه بندي يك سايت بيشتر براساس كيفيت محتواي آن است . طراحي وب نيز نقش مهمي در بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) بازي مي كند. صدها عامل وجود دارد كه نشان مي دهد چگونه طراحي وب مي تواند روي معيارهاي SEO شما تأثير بگذارد. اين عوامل مي توانند شامل: جزئيات طراحي، مانند چگونگي هماهنگي يك موضوع با زمان كاربر بر روي سايت باشند يا اينكه چگونه برنامه نويسي سايت بر توانايي يك موتور جستجو مي افزايد تا آن را به درستي رتبه بندي كند.

با توجه به اهميت طراحي وب سايت و سئو ، حتما بايد كار طراحي وب سايت به تيمي مجرب سپرده شود . شركت طراحي وب سايت وب افرا در مازندران و ساري در خدمت شماست تا در رسيدن به هدف شما را ياري سازد .

ارزش طراحي وب سايت

در مقياس فني كمتر، وب سايت شما به عنوان “چهره آنلاين” شركت شما در اينترنت عمل مي كند. اين كه آيا شما به دنبال طراحي سايت هايي هستيد كه منبع اوليه درآمد خود را از آن بدست آوريد و يا به دنبال كسب و كار مبتني بر تجارت الكترونيك مي گرديد، نحوه طراحي وب سايت مي تواند ترافيك سايت را افزايش دهد يا آن را از بين ببرد. به عنوان مثال، اگر شما يك وب سايت طراحي شده نداشته باشيد كه درست به بازديد كننده نگاه نكنيد، بسيار بعيد است كه آنها اعتماد كافي به كسب و كار شما براي خريد بدست آورند. طراحي سايت مناسب بازتاب كسب و كار در پشت آن است، و به منظور ايجاد اعتبار يك كسب و كار و يا بدست آوردن درآمد از وب سايت ، حتما بايد طراحي سايت درست انجام شود .

طراحي سايت در ساري

طراحي سايت در ساري

سرمايه گذاري در طراحي وب سايت براي رسيدن به هدف

حتي اگر قصد نداريد درامد خود را از طراحي وب سايت بدست آوريد و شايد شما فقط مي خواهيد يك سايت شخصي و وبلاگ يا يك پلت فرم آنلاين براي نشان دادن رزومه خود داشته باشيد، شما هنوز هم بايد به طراحي سايت توجه داشته باشيد. هر هدفي كه مي خواهيد با وبسايت خود به دست آوريد، مي توان آن را با سرمايه گذاري در طراحي وب سايت برتر به دست آورد.

نمونه كارهاي شركت طراحي وب افرا

نمونه كارهاي شركت طراحي سايت وب افرا را مشاهده كنيد تا مثال هاي بيشتري از چگونگي پياده سازي و طراحي سايت توسط ما را ببينيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۵۰:۱۶ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

كسب و كار هاي كوچك و فروشگاه اينترنتي

كسب و كار هاي كوچك بهتر است براي افزايش فروش محصولات خود گزينه هاي تجارت الكترونيك مناسبي انتخاب كنند. يكي از مهم ترين آن ها جذب و حفظ مشتريان فروشگاه است. فروشگاه اينترنتي در واقع فرآيند خريد و فروش محصولات است كه از طريق اينترنت انجام مي پذيرد. امروزه مردم از خريد و فروش آنلاين دليل سرعت بالا و آسان بودن استفاده از آن استقبال خوبي كرده اند. 

استفاده از فروشگاه هاي اينترنتي مي تواند به كسب و كار شما براي رسيدن به بازار هاي جديد كمك كند و افزايش فروش محصولات شما را در پي داشته باشد. اما بسته هاي نرم افزاري فروشگاه هاي اينترنتي گسترده هستند و طيف وسيعي از قيمت ها را در بر ميگيرند. براي اين منظور مطمئن شويد كه درك درستي از نياز هاي كسب و كار خود داريد و ساير فروشگاه هاي اينترنتي را بررسي كنيد.

شايد مهم ترين نكته اي كه بعد از طراحي فروشگاه اينترنتي بايد بررسي نمود، سئو و بهينه سازي فروشگاه اينترنتي است و نياز به تخصص و تجربه كافي در اين زمينه دارد. هر چقدر هم كه وب سايت شما زيبا و كاربرپسند باشد، در صورتي كه بازديد كننده اي نداشته باشيد دچار مشكل خواهيد شد. به همين خاطر استفاده از نيرو هاي متخصص براي بهبود وضعيت سايت فروشگاهي شما از جمله ملزومات مي باشد.

فروشگاه اينترنتي  

برنامه ريزي براي فروشگاه اينترنتي

استفاده از يك فروشگاه اينترنتي حرفه اي گام مناسبي براي رشد كسب و كار شما است اما شما بايد براي كسب موفقيت به تكنولوژي روز دنيا و كسب و كار خودتان توجه داشته باشيد. پرسش هاي زير مي تواند به شما كمك كند:

  • آيا استفاده از يك فروشگاه اينترنتي براي كسب و كار من مناسب است؟ اگر هست، چرا؟
  • رقيبان من چه كساني هستند و آن ها چه زماني شروع به كار كرده اند؟
  • آيا مي توانم اين سيستم كسب و كار آنلاين خود را به صورت اينترنتي هم پردازش كنم؟
  • وب سايت من چه كاري بايد انجام دهد؟ آيا نياز به دسته بندي ها و زير دسته هاي مختلفي دارد؟
  • آيا به سبد خريد نياز دارم؟
  • براي يك فروشگاه آنلاين چه دانش و اطلاعاتي مورد نياز من است؟
  • چگونه ترافيك ورودي به فروشگاه اينترنتي را افزايش دهم؟

كتاب آموزش فروش و طراحي فروشگاه اينترنتي

هر چند بحث طراحي فروشگاه اينترنتي از نظر ساختار برنامه نويسي و پلن هاي مختلف كسب و كار بسيار گسترده است اما در اين قسمت يك كتاب الكترونيكي قرار داده ايم. اين كتاب به شما در طراحي فروشگاه اينترنتي و روش هاي فروش محصولات كمك مي كند. با مطالعه اين كتاب ديد بهتري نسبت به فروشگاه هاي اينترنتي و روش هاي مختلف فروش به دست مي آوريد.

دانلود كتاب: medi_booklet_e-commerce_accessible_e_final.pdf [395.17 KB] 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۴۹:۰۵ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

امروزه طراحي وب سايت ها پيچيده تر از گذشته شده است و معمولا طوري نيست كه شخص بتواند بدون داشتن مهارت كافي در زمينه طراحي سايت اين كار را انجام دهد. نكته اي كه بسيار اهميت دارد اين است كه مطمئن شويد وب سايت شما متناسب با اهداف تجاري و كسب و كار شما طراحي شده است و تجربه كاربري مناسبي را براي بازديدكنندگان ايجاد خواهد نمود. 

يكي از راه هاي اطمينان از كار تيم در هنگام طراحي قسمت هاي مختلف وب سايت، ايجاد سبك طراحي وب سايت است. استفاده از مستندات طراحي براي يكپارچه سازي تجربه در صفحات مختلف وب سايت سودمند مي باشد. همچنين به شما كمك مي كند تا اطمينان پيدا كنيد كه آيا اين طراحي از دستورالعمل هاي برند پيروي مي كند و به عنوان بخشي از برند كلي شناخته مي شود با خير!

در ادامه مي خواهم نگاه دقيق تري به چگونگي ايجاد سبك طراحي سايت براي پروژه هاي شما داشته باشم.

راهنماي سبك چيست؟

راهنماي سبك مجموعه اي از عناصر طراحي شده، گرافيك و قوانين است كه طراحان و يا توسعه دهندگان بايد اطمينان حاصل كنند كه قطعات جداگانه وب سايت سازگار و يك تجربه ي منسجم در انتها ايجاد گرديده است.

سبك طراحي وب سايت 

اهميت ايجاد سبك طراحي در چيست؟

نكته اي كه بايد به ان توجه داشت اين است كه وقتي طراحان مختلفي بر روي وب سايت يا برنامه وب كار مي كنند بايد اطمينان حاصل شود كه آن ها بيش از حد تفسير نمي كنند و سبك ها را بر اساس اولويت شخصي خود تغيير نمي دهند يا اصلاح نمي كنند. در توسعه، با تعريف عناصر وب سايت، توسعه دهندگان براي استفاده مجدد از اين عناصر راحت هستند. علاوه بر اين، مي توانند آن را ساده تر كنند، زيرا آن ها عناصري را كه بايد كد گذاري كنند، دريافت مي كنند.

براي راحتي بيشتر كار برنامه نويسان، وظيفه طراحان اين است كه تمام حالت هاي احتمالي مانند كليك، بازديد و غيره را براي دكمه ها، عناوين، لينك ها و غيره در نظر بگيرند.

ايجاد سبك طراحي

بررسي نام برند تجاري

در ابتدا، شما بايد نام برند تجاري خود را بررسي كنيد تا بدانيد كه چه چيزي براي آن تعريف مي شود. مطلع شدن از داستان هاي پشت نام تجاري، مشاهده تيم، ماموريت و ارزش هاي شركت، مهم است. پس بايد به بررسي نام تجاري بپردازيد تا راهنماي سبكي كه توليد مي كنيد به خوبي نمايانگر برند تجاري شما باشد.

اگر شما يك طراحي هستيد كه از كدنويسي اطلاعاتي نداريد. به راحتي فتوشاپ خود را باز كرده و براي سند خود يك عنوان و يك توضيحات كوتاه از آن چه كه انجام داده ايد را ايجاد نماييد. اگر هم كدنويسي مي كنيد اين كار را با استفاده از html انجام دهيد.

تعريف تايپوگرافي

به گفته اوليور ريك اشتاينشتاين، تايپوگرافي 95 درصد از طراحي وب سايت است. 

شما بايد تايپوگرافي خوبي را ايجاد كنيد زيرا اين يكي از مهمترين ابزار هاي ارتباطي بين بازديدكنندگان و وب سايت شماست. در تعيين سلسله مراتب و شناسايي آن ها به مواردي مانند، انواع تگ هاي هدر: h1، h2، h3، h4، h5 و h6، تغييرات حرفه اي و كلاسيك براي سفارشي كردن طراحي لينك ها، متن شروع، ارائه خانواده فونت، وزن و رنگ و غيره فكر كنيد.

طراحي سايت 

رنگ ها در طراحي

اين باور نكردني است كه چگونه انسان رنگ و رنگ هاي مرتبط با مارك هاي معروف را درك مي كند. مثلا كوكا كولا، مطمئن هستنم كه شما الان ببينيد قرمز است. 

رنگ هاي اوليه براي راهنماي سبك وب سايت خود را متناسب با قالب سايت تنظيم نماييد، رنگ هاي غالب بايد شامل بيش از سه سايه باشد. با اين حال، در برخي موارد، به منظور نشان دادن رابط كاربري نياز به رنگ هاي ثانويه و حتي گرم تري داريد، همچنين مطمئن شويد كه آنها را نيز تعريف مي كنيد. رنگ هاي خنثي مثل سفيد، خاكستري و سياه را بعنوان رنگ هاي اصلي نام تجاري براي برجسته سازي بيشتر انتخاب كنيد.

رنگ ها در طراحي 

صدا ها در طراحي

در طراحي وب سايت شما صدا ها مي توانند اثر بخشي خوبي داشته باشند. اين مي تواند يك صداي ساده براي استقبال از كاربران باشد يا يك هشدار براي خطاي 404 سايت شما. مثلا به جاي اعلام "خطاي 404" شما مي توانيد بگوييد: "متاسفانه شما با خطاي 404 مواجه شده ايد".

آيكون ها

آيكون ها از هزاران سال پيش وجود داشته و بزرگتر از متون و كلمات هستند. سعي كنيد از آيكون ها در پروژه هاي خود استفاده نماييد زيرا آنها يك بازديد فوري براي بازديدكنندگان ارائه مي دهند كه چه اتفاقي مي افتد و چه اتفاقي خواهد افتاد. انتخاب آيكون هاي مناسب، محتواي بيشتري نسبت به پالت هاي رنگ يا گرافيك ارائه مي دهد. هنگام استفاده از آيكون، اطمينان حاصل كنيد كه در مورد مخاطب هدف، مذهب و تاريخ او فكر كرده ايد. بنابراين از تصورات غلط و سوء تفاهم جلوگيري خواهد شد. يكي ديگر از موارد مهم اين است كه در مورد نام تجاري و ارزش آن فكر كنيد.

آيكون در طراحي سايت 

Iconfinder يك ابزار عالي براي پيدا كردن آيكون بسيار جذاب براي پروژه هاي شما است.

تصاوير

تصاوير هزاران كلمه را بيان مي كنند. اطمينان حاصل كنيد كه وب سايت شما شامل تصاويري باشد كه سبك و جهت وبسايت شما را تعريف مي نمايند. بار ديگر، در مورد ارزش هاي نام تجاري و وظايف آن فكر كنيد. به عنوان مثال، يك سازمان خيريه از تصاوير قابل توجهي برخوردار است كه داراي احساسات قوي و تماس با احساسات انساني است تا آن ها بتوانند كالاهاي ضروري زندگي مانند آب، غذا، برق و آموزش و پرورش را به دست آورند.

تصاوير در طراحي سايت 

فرم ها

فرم ها همان چيزي هستند كه باعث مي شوند وب سايت شما تعاملي تر و پويا شود، تا كاربر بتواند داده ها را وارد كند و پس از آن ميتوانيد آن را دستكاري كنيد و كارهاي مختلفي را انجام دهيد. بنابراين اطمينان حاصل كنيد كه يك سلسله مراتب را ايجاد كرده ايد كه شامل بازخورد احتمالي از فرم ها باشد. مثل خطا، پيام هاي هشدار دهنده و پيام موفقيت آميز، مواردي نظير رمز عبور بسيار ضعيف، ايميل معتبر و پيغام هاي موفقيت ساده مانند "ايميل فرستاده شد".

دكمه ها

دكمه ها تركيبي از پالت رنگ، فرم ها و صدا ها هستند. با استفاده از اين امكاناتي كه قبلا ايجاد شده براي ساخت دكمه هاي ثابت و كاربردي با طرح هاي مختلف استفاده نماييد.

فاصله ها

چگونه مي توان فاصله را در راهنماي سبك قرار داد؟ بسيار مهم است كه فاصله را ذكر كنيد. اين مي تواند به صورت يك شبكه براي طرح استفاده شود؛ مي توان فاصله بين سرصفحه، دكمه ها، تصاوير، فرم ها و عناصر ديگر را تعريف كرد. استفاده منظم از فاصله ها باعث مي شود كار شما ساختار يافته و حرفه اي باشد.

بايد ها و نبايد ها

يك بخشي از بايد ها و نبايد ها براي طراحي ايجاد كنيد. اين قسمت شبيه به يك FAQ مي باشد. در اين قسمت مي توانيد شايع ترين مشكلات را بررسي كنيد و براي حل آن ها تصميم درست را اتخاذ نماييد.

بهترين نمونه هاي سبك طراحي

در اين جا برخي از بهترين نمونه هاي راهنماي سبك طراحي را قرار داده ايم. به ياد داشته باشيد كه اين راهنمايي ها به شدت تحت تأثير تنظيم سازمان، ديد، مأموريت و ارزش ها قرار مي گيرند و برخي از تصميمات ممكن است در ارتباط با آنچه كه انجام مي دهيد، بي اهميت يا غير منطقي باشد، بنابراين كوركورانه چيزهايي را كه در آنجا انجام مي شود دنبال نكنيد.

Spotify 

Spotify

Dropbox

Dropbox

 راهنماي طراحي Kickstarter

 راهنماي طراحي  

نتيجه گيري

شما بايد درباره برندي كه قصد ايجاد راهنماي سبك طراحي مطالعه نماييد و اطمينان حاصل نماييد كه قسمت هاي مختلف طراحي شما به درستي با هم ارتباط دارند، راهنماي سبك هماهنگ است و شامل تمام سناريوهاي ممكن است.

اميدوارم اين مقاله براي شما مفيد واقع شده باشد. در صورتي كه فكر مي كنيد نكته اي را فراموش كرده ايم يا نظر و پيشنهادي داريد در زير براي ما نظر خود را ارسال كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۱۴:۳۷ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت با وردپرس و توسعه ي آن

تيم ما ارائه دهنده طراحي و توسعه وب سايت وردپرسي كامل است كه شامل نام تجاري، بهينه سازي موتور جستجو و تمركز بر روي افزايش بازديد كنندگان است.

تيم طراحي ما از تكنولوژي و كدها استفاده مي كند و همچنين بر روي جذب مشتري و تجربه كاربر از سايت تمركز مي كند . پروژه هاي طراحي وب ما در صفحه نتايج موتور جستجو از طريق محتوا سازي و بهينه سازي صفحه بالا مي آيد . تيم ما با طراحي سايت مشتري محور به شما كمك مي كند درامد دلخواه خود را بدست آوريد .

مواردي كه براي طراحي يك وب سايت جذاب ضروري است .

اگر طرحي منحصر به فرد داريد كه مي خواهيد ايجاد كنيد، ما يك وب سايت سفارشي را  طراجي خواهيم كرد كه انواع پست هاي سفارشي، طبقه بندي ها، API ها و / يا پلاگين هايي را كه براي الزامات پروژه شما طراحي شده و كد گذاري شده را داشته باشد.

تمام طرح هاي طراحي وب سايت و توسعه پروژه در امتداد يك فرايند ساختاري است كه به ما كمك مي كند پروژه شما را در زمان و با بودجه موردنظرتان اجرا كنيم. هر پروژه توسط يك مدير پروژه متخصص رهبري مي شود كه وظيفه ي مديريت تيم پروژه شامل  يك كارشناس جستجوگر، طراح گرافيك، مدير محتوا و تيم coding front و backend را بر عهده دارد .

تيم طراحي وب افرا به مزاياي بهينه سازي موتورهاي جستجو معتقد است ، بنابراين اطمينان حاصل خواهيم كرد كه  بهينه سازي موتور هاي جستجو بخشي جدايي ناپذير از پروژه شما باشند . تحقيقات رقابتي و انتخاب كلمات كليدي مناسب ، ساخت نقشه  سايت و بهينه سازي صفحات ، و در آخر ايجاد يك وب سايت كه موتورهاي جستجو را جذب كند و ترافيك سايت شما را بالا ببرد تا منجر به كسب درامد شما بشود ؛ از جمله فعاليت هاي تيم طراحي وب سايت وب افرا است .

طراحي وب سايت با وردپرس

طراحي وب سايت با وردپرس

ويژگي هاي پروژه هاي طراحي وب سايت وردپرس سفارشي با تاكيد بر بهينه سازي موتورهاي جستجو

  • موضوع و اهداف بازاريابي
  • موضوع و اهداف وب سايت جديد
  • ارائه محصول يا خدمات در وب سايت جديد
  • شناسايي مخاطبان هدف و شخصي كه بازديد كننده وب سايت خواهد بود .
  • جهت و اهداف نام تجاري
  • معرفي وب سايت هاي قبلي
  • وب سايت هاي الهام بخش (وب سايت هايي كه دوست داريد وب سايتتان شبيه آن ها باشد )
  • كلمات كليدي متمركز براي بالا بردن سئوي سايت
  • كليد واژه براي نقشه برداري محتواي سايت
  • بهبود و بهينه سازي وب سايت مورد نياز
  • سنجش كارايي و پيشرفت وب سايت
  • ارائه ي محتوا مناسب
  • نتايج مورد نظر ترافيك وب سايت
طراحي وب سايت با وردپرس

طراحي وب سايت با وردپرس

وب سايت هاي وردپرس وب افرا با آخرين تكنولوژي ساخته مي شوند 

  • تم هاي وردپرس ما ريسپانسيو هستند، به اين معني كه آنها به طور خودكار با دستگاه هاي تلفن همراه مانند اپل و iPads سازگار هستند . طراحي وب پاسخگو (همچنين به عنوان RWD شناخته مي شود) يك رويكرد طراحي وب است كه امكان مشاهده مطلوب را در طيف وسيعي از دستگاه ها فراهم مي كند. يك وب سايت ريسپانسيو  مي تواند در لپتاپ ها ، رايانه هاي خانگي، تبلت ها و موبايل ها  نمايش داده شود . اين موجب صرفه جويي در زمان مي شود و هزينه هاي تعمير و نگهداري را نيز كاهش مي دهد.
  • كارايي يك نگراني كليدي در تيم ما است ، بنابراين نياز نيست شما در مورد آن نگران باشيد . با Genesis ما مي توانيم بسياري از گزينه هاي كاربردي و كد ها را بدون تحت تاثير قرار دادن كارايي وب بهبود ببخشيم .
  • پروژه هاي ما وب سايت يا وبلاگ شما را در موتورهاي جستجو بالاتر مي رسانند و وظايف سئو مانند متا را با ملايمت توصيف مي كنند .
  • تيم ما وب سايت وردپرسي امن را ارائه مي دهد و شما با دانستن اين موضوع راحت مي توانيد با وب سايت خود كار كنيد .
  • به راحتي با استفاده از ويجت ها، ستون ها و طرح بندي هاي چندگانه  سايت خود را آپديت يا سفارشي كنيد. جهان دائما در حال تكامل است و وب سايت شما نيز بايد باشد.
  • تمام وبسايت ها و تم هاي جديد با HTML5 ساخته مي شوند كه به اين معني است كه وب سايت يا وبلاگ شما سريع و انعطاف پذير است .

اگر قصد ايجاد يك وب سايت وردپرسي را داريد، سفارش طراحي سايت با وردپرس خود را ثبت كنيد . كارشناسان ما در كمترين زمان ممكن با شما تماس خواهند گرفت .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۲۹:۵۸ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 32
دیروز : 44
افراد آنلاین : 1
همه : 4226
چت باکس
امکانات وب