طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي
طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي


هدف نهايي هر هنرمند ديده شدن آثار هنري وي ، جذب طرفداران بيشتر و در نهايت فروش آثار هنري است.
طراحي سايت هنري بهترين راه براي معرفي و فروش اين آثار مي باشد. هنرمندان مي توانند از طريق طراحي وب سايت هنري محصولات و آثاري مانند تابلوهاي نقاشي، خوشنويسي، آثار عكاسي، هنرهاي تجسمي، تابلو فرش، موسيقي و ساير آثار هنري خود را به نمايش بگذارند و از اين طريق آثار هنر خود را به فروش رسانند.
در اصل

طراحي سايت هنري

براي هنرمند حكم يك گالري و نمايشگاه هنري را دارد.
بديهي است كه يك سايت هنري بايد طوري طراحي شود كه بتواند به نحو شايسته اي يك هنرمند و آثار هنري او در قالبي جذاب و گرافيكي زيبا معرفي كند.
مواردي مثل بهينه سازي سايت و گرافيك حرفه اي سايت از جمله مواردي هستند كه بايد در طراحي سايت هنري رعايت شوند تا سايت در رتبه بالايي در موتورهاي جستجو قرار بگيرد و كاربران از حضور در سايت لذت ببرند.

برخي از امكاناتي كه براي طراحي سايت هنري بايد در نظر گرفته شوند :

  • معرفي هنرمند يا هنرمندان
  • معرفي آثار هنري
  • امكان دسته بندي آثار مختلف
  • ايجاد كاتالوگ آنلاين براي تمام آثار
  • امكان بزرگنمائي تصاوير براي هر يك از آثار هنري
  • ارسال مشخصات كامل اثر (شناسنامه)
  • امكان درج قيمت
  • امكان فروش آنلاين آثار هنري
  • بخش نظر سنجي
  • اطلاعات تماس هر هنرمند
  • بخش مقالات و اخبار هنري

براي اين كار انتخاب يك شركت معتبر طراحي سايت كه در زمينه طراحي و بهينه سازي سايت تجربه لازم را داشته باشد، اهميت زيادي دارد.

منبع: طراحي سايت سارگون


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۸ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۴۵:۰۶ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

طراحي وب سايت فروشگاهي

طراحي سايت فروشگاهي : به جرات ميتوان گفت كه از زمان به وجود آمدن تكنولوژي طراحي وب سايت ,بيشترين انواع وب سايتي كه ايجاد شده است وب سايت هاي فروشگاهي ميباشد. امروزه در دنيا وب سايت هايي مانند Amazon و Ebay ميتواند معروف ترين آنها باشند. امروز در ايران بسياري از افراد حتي قبل از رفتن به مغازه حتما سري به يكي از سايت هاي فروشگاهي آنلاين زده و يك برآورد قيمت كرده تا با فكري بازتر بتوانند خريد خود را انجام دهند.
بنابراين شركت مرصاد وب با داشتن تجربه اي فراوان در طراحي, تجزيه و تحليل و حتي نگهداري و بروز رساني اين دسته از وب سايت ها دلايل اصلي داشتن يك وب سايت فروشگاهي را به عوامل زير دسته بندي مينمايد كه عبارتند از:

۱٫ بهترين قيمت

بسياري از فروشگاه هاي آنلاين قيمت كالا هاي خود را بسيار كمتر و ارزانتر از فروشگاه هاي كوچك و مغازه ها ميدهند. اين امر ميتواند چندين دليل داشته باشد. يكي از اين دليل ها اين است كه كاربران از اينترنت براي پيدا نمودن كالاهاي ارزانتر استفاده ميكنند و بسياري از صاحبان چنين فروشگاه هاي آنلايني اين مطلب را به خوبي ميدانند.
دليل ديگر آن اين است كه افراد آنلاين, بسياري از فروشگاه هاي آنلايني را ميتوانند در مدت زمان كمي گشت و گذار نمايند تا بهترين قيمت را پيدا نمايند كه اين مورد ميتواند در وقت آنها صرفه جويي نمايد. از سوي ديگر خريد و فروش به صورت آنلاين شامل مسائل مالياتي نميشود و اين ميتواند مزيد بر علت گردد.

۲٫ تنوع محصولات

بسياري از فروشگاه هاي حقيقي در ارائه متنوع محصولات مشكل دارند. فروشگاه هاي آنلاين به شما اجازه ميدهند كه بسياري از محصولات را در وب سايت پيدا نماييد كه در فروشگاه هاي حقيقي وجود ندارند. يكي از مهمترين عوامل آن كمبود فضاي حقيق در يك وب سايت فروشگاه حقيقي ميباشددر صورتيكه در يك وب سايت فروشگاه آنلاين چنين محدوديتي وجود ندارد و در يك فضاي مجازي ميتوانيد دنيايي از اطلاعات و محصولات را در اختيار مشتري سايت قرار داد.

البته يكي از نكاتي كه در ابتداي طراحي يك سايت فروشگاهي بايد مد نظر قرار دهيد همين دسته بندي اطلاعات و منوها و خود اطلاعات محصولات در سايت فروشگاه ميباشد. اين نوع وب سايت ها با توجه به حجم بسيار زياد اطلاعات كه وجود دارد, بايد ساختار قابل فهمي براي بازديد كنندگان و در نهايت مشتريان وب سايت شما داشته باشد. هر چقدر اين بخش پيچيده تر به نظر بيايد كاربران به راحتي وب سايت شما را رها نموده و وب سايت فروشگاهي ديگر را براي انتخاب كالا و خريد آن در نظر خواهد گرفت.

معمولا آيتم هايي كه تشكيل دهنده يك وب سايت فروشگاه ميباشد, بايد در كاملترين حالت خود باشد. يعني از صفحه تماس با ما و مكانيزم جستجو كه در ادامه همين مقاله بيشتر راجع به آن صحبت خواهيم نمود تا تركيب بندي رنگ ها و سايز ها و جنس ها و ….. در سايت و در طراحي و پياده سازي و توسعه آن مد نظر قرار داده شود. 

در زمينه طراحي مكانيزم جستجو بايد حساسيت بسيار زيادي وجود داشته باشد. چراكه ميدانيم تمامي كالاها داراي يك خصوصيت ثابت نميباشند و بايد تمامي اين خصوصيت هاي تشكيل دهنده كالا در آيتم هاي جستجويي مد نظر قرار داده شود. اين آيتم ها ميتواند از قيمت و سايز و رنگ و جنس و سال ساخت و كشور سازنده و بسياري از آيتم هاي بسيار ريز هم باشد. به عنوان مثال زماني كه شما در يك سايت فروشگاهي به دنبال تبلت يا لپ تاپ هستيد, شما ميتوانيد با جستجوي مدل ASUS 540N كار خود را در سايت آغاز نماييد ولي همين محصولي كه شما دوست داريد آن را از وب سايت خريداري نماييد, خصوصيت هايي مانند RAM و CPU و HDD و VGA و بسياري ديگر از قابليت ها را دارا ميباشد كه ميتوانيد در مكانيزم جستجو به آنها اشاره نماييد تا در مدت زمان بسيار كمتري كالاي خود را پيدا نموده و خريداري نماييد.

به نظر ما در شركت مرصاد وب كه مجري بسياري از سايت هاي فروشگاهي موفق در ايران ميباشد, مخصوصا يك وب سايت فروشگاهي بايد كنترل پنل بزرگ و واقعا بدون نقصي را داشته باشد تا مدير سايت و همچنين مديران ديگر بتوانند با تمامي بخش هاي وب سايت ارتباط خوبي را برقرار نمايند. حتما در جلسه حضوري نمونه كنترل پنل هاي سايت هاي فروشگاهي خود را به شما نشان خواهيم داد و چهره يك پنل واقعي را حتما مشاهده خواهيد نمود. پنل هاي تمامي وب سايت هاي طراحي شده توسط مرصاد وب كاملا اختصاصي طراحي و برنامه نويسي ميشود تا بتوانيم دقيقا آن توقعي كه مشتري از ما دارد را برآورده نماييد.
شركت طراحي مرصاد وب در نظر دارد كه موارد بسيار زيادي را در فروشگاه اينترنتي شما قرار دهد تا بتوانيد با حداقل دانش تكنيكي و فني بتوانيد روزانه فروشگاه خود را مديريت نماييد. برخي از اين امكانات در طراحي وب سايت فروشگاهي عبارتند از:

  •   طراحي محصولات به صورت دسته بندي شده و گروهي
  •   اضافه نمودن قابليتهاي جستجو با بهترين كيفيت و سريع ترين الگوريتم هاي جستجو
  •   سئو سايت در موتورهاي جستجو در جهت جذب مشتريان زياد و بالا رفتن سود مالي وب سايت
  •   طراحي ويرايش گروه بنديها در پنل مديريت دارنده فروشگاه اينترنتي
  •   طراحي بخش ثبت نام و فراموشي رمز عبور و ورود كاربران به پنل مديريتي خود در جهت رويت فعاليت هاي خود در وب سايت
  •   طراحي بخش پرسش و پاسخ براي مشتريان
  •   طراحي كامل پنل مديريتي صاحب فروشگاه اينترنتي براي مديريت لحظه به لحظه فروشگاه
  •   طراحي چند زبانه بودن وب سايت
  •   افزودن پنل اس ام اس و درگاه بانكي در جهت سهولت پرداخت از طريق كارت هاي بانكي عضو شتاب

منبع: سايت mersadweb


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۲۲:۳۵ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

مراحل و روش هاي متعددي در طراحي و ساخت سايت وجود دارد. از جمع آوري اطلاعات اوليه گرفته تا طراحي و راه اندازي آن و در نهايت تعمير، نگهداري و آپديت سايت.

روند دقيق و حفظ اصول طراحي سايت در بين طراحان مختلف كمي متفاوت است ولي در كل يكسان است.

حال به بررسي شش مرحله اصلي طراحي سايت مي پردازيم:

  1. جمع آوري اطلاعات
  2. برنامه ريزي
  3. طراحي
  4. برنامه نويسي و توسعه
  5. تست و تحويل
  6. نگهداري و بروز رساني

مرحله اول: جمع آوري اطلاعات

اولين گام در طراحي يك سايت حرفه اي موفق، جمع آوري اطلاعات است. براي نشان دادن هدف سايت و جلب نظر بازديد كننده شما نياز به جمع آمري اطلاعات درستي از كسب و كار خود داريد و يكي از مهم ترين مراحل طراحي سايت است كه به كاربران درك درستي از وب سايت شما و خدماتتان ارئه مي دهد.

پس ضروريست كه طراح وب سايت شما از كسب و كار شما اطلاعات و درك كافي را داشته باشد.

مهمترين اين اطلاعات عبارتند از:

 اهداف:

اهداف وب سايت شما چيست؟ ارائه اطلاعات و انتشار مقاله، ترويج محصولات يا خدمات و يا فروش محصول و ...؟

مخاطبان:

آيا گروه خاصي از مردم هستند كه براي رسيدن به اهداف خود به جلب آنان نياز داريد؟ بسيار مهم است كه مخاطبان هدف خود را بر اساس جنسيت، سن، محل زندگي، سليقه و هر خصوصيت ديگري به دقت مشخص نماييد. اين اطلاعات مي تواند به طراح سايت جهت طراحي، رنگ بندي و ... كمك نمايد.

محتوا:

مخاطبان شما به دنبال چه اطلاعاتي هستند؟ دنبال اطلاعات خاصي در مورد يك محصول، يك خدمت و يا سفارش آنلاين؟ با تهيه محتواي درست و متناسب با نياز كاربران خود، مي توانيد به ميزان تبديل بازديد كنندگان سايت به مشتريان خود بيفزاييد.

مرحله دوم: برنامه ريزي

با استفاده از اطلاعات جمع آوري شده در فاز 1، حال زمان برنامه ريزي سايت مي باشد كه توسط طراح سايت شما انجام مي گردد و نقشه سايت را ترسيم مي نمايد.

نقشه سايت فهرستي از مطالب اصلي و فرعي سايت است كه به عنوان يك راهنما براي طبقه بندي مطالب سايت شما بكار گرفته مي شود. سادگي اين طبقه بندي و ارائه يك نقشه راهبري كاربر به سمت هدف، مي تواند به ميزان قابل توجهي تعداد مشتريان شما را ارتقا دهد.

در طول مرحله برنامه ريزي، طراح سايت شما تصميم مي گيرد كه استفاده از چه پلتفرم و فن آوري مناسب سايت شما است.

مرحله سوم: طراحي

حال زمان طراحي سايت شما متناسب با نوع و عملكرد وب سايت شما است. مسلماً مخاطبان هدف نقش بسزايي در طراحي وب سايت شما دارند. وب سايتي كه داراي مخاطب نوجوان است مسلماً با يك وب سايت شركت مالي بسيار متفاوت خواهد بود.

همچنين استفاده از لوگوي شركت و رنگ سازماني شركت در طراحي سايت نيز به تقويت هويت برند شما كمك خواهد نمود. طراح وب سايت شما يك يا چند طرح اوليه از وب سايت شما ارائه مي دهد كه معمولا بصورت يك عكس مي باشد . بعضي از طراحان نيز با ايجاد يك آدرس اينترنتي آزمايشي نسخه اي از سايت را براي شما به نمايش مي گذارند.

در هر صورت طراح بايد شما را در جريان مراحل طراحي بگذارد تا آنچه طراحي مي شود با سلايق شما نيز مطابقت داشته باشد. و ارتباط مناسب بين طراح و شما مي تواند به موفقيت پروژه كمك بسياري نمايد.

مرحله چهارم: برنامه نويسي و توسعه

حالا نوبت برنامه نويسي و توسعه وب سايت شماست. در اين زمان طراح وب سايت براي تبديل طرحهاي اوليه وب سايت به يك وب سايت واقعي دست بكار مي شود. كه در ابتدا طراحي صفحه اصلي سايت و سپس تهيه يك پوسته براي صفحات فرعي اجرا مي شود. عواملي مانند منوها، اسلايدشوها، گالري محصولات، سبد خريد و ... همگي در اين مرحله ايجاد مي شوند. شما مي توانيد با ارتباط با طراح سايت خود از روند تكميل پروژه آگاهي يابيد.

مرحله پنجم: تست و تحويل سايت

در اين مرحله طراح سايت، نسخه آزمايشي سايت را در آدرسي منتشر مي كند. شما با تست سايت و امكانات درخواستي مي توانيد تمامي قسمتها را مورد آزمايش قرار دهيد. پس از تاييد نهايي، طراح سايت شما براي آپلود فايلها در مسير اصلي سايت اقدام مي نمايد. اگر شما قبلا هاستينگ خريداري نمده ايد، بايد اطلاعات هاستينگ خود را براي دسترسي به مديريت فايلها و ديتابيس در اختيار طراح بگذاريد.بعضي از فعالان طراحي سايت، خدمات ثبت هاستينگ و دامين نيز ارائه مي دهند.

ساير جزئيات نهايي شامل مي تواند شامل آموزش پنل مديريت هاستينگ و مديريت وب سايت باشد و همچنين بكارگيري خدمات سئو سايت جهت اخذ رتبه در موتورهاي جستجو متناسب با كلمات كليدي شما.

مرحله ششم: نگهداري و بروز رساني

طراحي و راه اندازي اصولي سايت شما صرفا براي موفقيت سايت شما كافي نيست. شما به آپديت مداوم مطالب و محصولات خود نياز داريد. شما با طراحي يك وب سايت دايناميك كه داراي پنل مديريت است، مي توانيد وب سايت خود را مديريت نماييد. با انتخاب يك سيستم مديريت محتواي مناسب توسط طراح سايت، شما مي توانيد با دانش فني پايين نيز به مديريت وب سايت خود بپردازيد.

منبع: سايت التج


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۱۳:۰۱ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

روزنامه ساز آنلاين نوپرداز با هدف توليد نسخه الكترونيكي مجلات و روزنامه ها و نشريات و توليد مجلات الكترونيكي آنلاين بصورت تخصصي و با مشورت اهل نشر و سردبيران توليد شده است. امروزه بيشتر مردم به جاي خريد روزنامه هاي منتشر شده در سطح شهر تمايل دارند كه از طريق وب سايت يا فضاي اينترنتي خبر هاي مورد علاقه خود را دنبال كنند. وب سايت هاي روزنامه از جمله سايت هايي هستند كه مردم كشور ما به آن ها علاقه زيادي نشان داده اند اما نكاتي وجود دارند كه با رعايت كردن آن ها خواهيد توانست بازديد كننده هاي بيشتري را به سمت وب سايت خود بياوريد. از جمله با اهميت ترين اين نكات استفاده نمودن از طرح گرافيكي مناسب با محتواي سايت هاي خبري و روزنامه و استفاده از متخصصاني در زحوزه طراحي و تجربه كاربري وب سايت است. به دليل اين كه اغلب مردم به استفاده از تلفن هاي همراه وري آورده اند در طراحي وب سايت هاي روزنامه بايستي حتما به واكنش گرا بودن اين وب سايت ها توجه ويژه داشته باشيم. امروزه اغلب مردم ترجيح مي دهند صفحات اينترنتي مد نظر خود را از طريق تلفن هاي همراه بررسي كنند و به همين جهت وب سايت شما بايستي در تمامي ابعاد قابليت انعطاف پذيري داشته باشد.

يك ديگر از عوامل مهمي كه بايستي در طراحي سايت هاي روزنامه بررسي گردد، توجه به مبحث سئو و بهينه سازي اين سايت ها توسط موتور هاي جستجو مانند گوگل، ياهو و بينگ مي باشد. بسياري از خبر گذاري هاي مهم مثل فارس نيوز از يك وب سايت مناسب در زمينه خبري بهره مي برند كه اين وب سايت ها پس از بهينه ساي توانسته اند در رتبه هاي برتر صفحات جستجوي گوگل جاي بگيرند. هزينه هاي سئو در واقع نوعي سرمايه گذاري محسوب مي شوند كه در آينده به يك تبليغ دائمي و بي نظير براي وب سايت شما تبديل خواهد شد.

استفاده از فضاي اينترنت به خبر گذاري ها اين امكان را مي دهد كه از دو فضاي كامل متفاوت استفاده نمايند. علاوه بر اين يك وب سايت روزنامه به آنان اين امكان را خواهد داد تا مخاطبان بيشتري را مورد هدف قرار بدهند. استفاده از يك وب سايت روزنامه مناسب همچنين مي تواند باعث افزايش اعتبار و كسب اعتماد مردم نسبت به خبر هاي منتشر شده از وب سايت خبري شما گردد.

مزاياي طراحي سايت روزنامه

  • مشاهده مطالب روزنامه ها به صورت اينترنتي و بدون نياز به هزينه هاي اضافي
  • كسب بازديد كنندگان بيشتر
  • كسب درآمد از هزينه هاي تبليغات اينترنتي
  • افزايش اعتبار خبر گذاري شما نزد مردم
  • كاهش هزينه هاي مربوط به چاپ و ...

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۱۷:۴۸ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

امروزه اغلب خبر گزاري هاي معروف در دنيا مانند BBC و CNN علاوه بر استفاده نمودن از ابزار هاي رسانه اي كه در اختيار دارند نسبت به طراحي وب سايت اختصاصي نيز اقدام كرده اند. شما مي توانيد با طراحي يك وب سايت خبري خدمات زيادي را از طريق اينترنت به مخاطبان خودتان ارائه نماييد و همچين مخاطبان بيشتري را به سوي خبر گذاريتان جذب نماييد. از جمله روش هاي جذب مخاطب استفاده از خبر نامه ها در وب سايت خبري است كه با استفاده از آن مي توانيد روزانه تعداد زيادي بازديد كننده را به سمت سايت خود جذب نماييد. از طرفي ديگر استفاده از يك وب سايت خبري قطعا مي تواند بر افزايش اعتماد شما نزد مردم نيز بيافزايد. سايت خبر گزاري فارس و همچنين سايت خبري ايسنا از جمله سايت هاي معروف در بين سايت هاي خبري مي باشند كه با بهره بردن از يك وب سايت خوب امكانات بيشتري را در اختيار كاربران خود گذاشته اند. 

شايد با اهميت ترين چيزي كه در وب سايت هاي خبري مورد نياز مي باشد، يك فضاي سي پنل مناسب است. محيطي كه در آن امكان افزودن، ويرايش و يا حذف سريع مطالب وجود داشته باشد و كار با آن نيز سخت نباشد. كارمندان مراكز خبري مي توانند با استفاده از محيط سي پنلي كه در اختيار آن ها قرار داده مي شود، به راحتي تغييرات مورد نياز خود را بر روي وب سايت انجام بدهند. از جمله ويژگي هاي مهم وب سايت هاي خبري سرعت سايت و مباحث امنيتي آن مي باشد. وب سايت خبري شما بايد سرعت لود خوبي داشته باشد تا كاربران از وب سايت شما استقبال كنند. همچنين امنيت بالا و استفاده از رمز نگاري هاي پيشرفته از جمله مباحث تخصصي است كه بايستي هنگام طراحي سايت خود به آن توجه داشته باشيد. طراحي سايت خبري، نيازمند مشاوره با افرادي كاردان و متخصص در اين زمينه است و توصيه مي كنيم با شركت هاي طراحي سايت كه سابقه كاربري خوبي در اين زمينه دارند وارد همكاري شويد.

دلايل استفاده از سايت خبري

  • اعتماد مردم نسبت به وب سايت شما بيشتر خواهد شد
  • گسترش مخاطبان شما و دسترسي از نقاط دور با استفاده از اينترنت 
  • بيشتر شدن تاثيرات تبليغات شما به دليل افزايش مخاطبان 
  • اصلاح آني مشكلات نگارشي و صفحات مختلف
  • كاهش هزينه هاي تبليغاتي
  • تبادل اطلاعات سايت با سريع ترين روش ممكن
  • افزايش بازديد كنندگان و اعضاي خبرنامه
  • دسترسي راحت تر بازديد كنندگان به خبر هاي شما
  • ايجاد يك تبليغ هميشگي و پايدار
  • توسعه خبرگذاري شما به يك فضاي نامحدود و پر مخاطب

ويژگي هاي صفحات سايت خبري

  • طراحي صفحه كنترل پنل براي مدير با كليه امكانات
  • طراحي صفحه ارسال و ويرايش خبر ها
  • طراحي صفحه مديريت سرويس هاي خبري
  • طراحي صفحه ارائه گزارش ها
  • طراحي صفحه مديريت آرشيو خبر ها
  • طراحي صفحه ساخت خبر نامه
  • استفاده از جديد ترين متد هاي طراحي سايت هاي خبري و سئو آن ها 
  • طراحي صفحه ارتباط با ما 

منبع: طراحي سايت نوپرداز


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۳۳:۱۰ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

يك سايت حرفه اي مي تواند افرادي كه قصد اقامت در هتل را دارند به سمت خود جذب نماييد. در صورتي كه وب سايت شما امكان خريد اينترنتي يا رزرو آنلاين هتل را براي مشتريان ايجاد كرده باشد و در جايگاه مناسبي در بين موتور هاي جستجو گر اينترنتي برخوردار باشد، حتما مي تواند بسياري از افراد را براي اقامت در هتل شما ترغيب كند. اين مدل وب سايت ها مي توانند با معرفي مكان هاي زيبا و جالب به مشتريان خود آن ها را نسبت به مراكز تفريحي و يا سياحتي پيرامون هتل خود آگاه سازند. استفاده از نقشه هاي گوگل و نشان دادن مكان هاي تورسيتي و تفريحي از عوامل با اهميتي هست كه مي تواند كاربران بسياري را به سمت وب سايت هتل هاي مختلف جذب نمايد. همچنين با طراحي سايت هتل شما قطعا گام بزرگي در مسير توسعه و گسترش كسب و كار خود با استفاده از فضاي نامحدود اينترنتي خواهيد برداشت.

از جمله ويژگي هاي با اهميت وب سايت هاي هتل داري، استفاده از محيط سي پنل مناسب مي باشد كه در آن كاربران بتوانند به راحتي اطلاعات مورد نياز هتل را درج، حذف و ويرايش نمايند. محيط سي پنل بايد كاربر پسند و استفاده از آن آسان باشد تا كاربر دچار سردرگرمي نشود. هتل داران بايستي به اين نكته توجه كنند كه استفاده از طرح و ديزاني مناسب براي رشد كسب و كار آن ها بسيار با اهميت مي باشد و جزء ضروري ترين بخش هاي سايت هاي هتل داري است. سئو و بهينه سازي وب سايت هتل از جمله مهم ترين خدماتي است كه مي تواند براي افزايش باديد كنندگان شما موثر واقع شود. توجه داشته باشيد پس از اين كه كار طراحي وب سايت شما به پايان برسد، سئو مي تواند اصلي ترين وظيفه براي رونق كسب و كار شما باشد. مشاوره گرفتن از متخصصان سئو از جمله مهم ترين كار هايي است كه شما بايد قبل و بعد از طراحي سايت خود به آن توجه داشته باشيد.

مزيت هاي طراحي وب سايت هتل

  • آسان تر شدن كار براي مشتريان شما و كسب رضايت آنان
  • تبليغات هتل خود به صورت هميشگي از طريق استفاده از موتور هاي جستجو
  • معرفي فضاي هتل و ارائه عكس ها و فيلم هايي از محوطه هاي پيرامون آن براي جذب مشتريان بيشتر
  • در دسترس بودن هميشگي و ارئه خدمات آنلاين به مشتريان
  • كاهش هزينه هاي اضافي و هنگفت
  • افزايش اعتبار شما نزد مشتريان
  • توسعه كسب و كار خود با استفاده از فضاي نامحدود اينترنت

ويژگي صفحات سايت هتل

  • طراحي صفحه رزرو هتل و اماكن اقامتي
  • طراحي صفحه پرداخت آنلاين با استفاده از درگاه هاي بانكي مختلف
  • طراحي صفحه زمان بندي براي بررسي اتاق هاي خالي و پر در هتل
  • طراحي صفحه دسته بندي اتاق ها بر اساس ظرفيت آن ها
  • طراحي صفحه توضيحات مربوط به اتاق ها
  • طراحي صفحه خدمات آنلاين مشتريان
  • طراحي صفحه معرفي هتل و تاريخچه آن
  • طراحي صفحه براي پيشنهاد هاي خاص در روز هاي خاص
  • طراحي صفحه معرفي رستوران هاي داخل هتل
  • طراحي صفحه توضيحات اماكن ديدني اطراف هتل
  • طراحي صفحه ثبت نام و ارتباط با مشتريان
  • پشتيباني يك ساله رايگان همراه با ميزباني و ثبت دامنه ir رايگان
  • امكان ساخت اپليكيشن android و ios به درخواست مشتريان

وب سايت هاي هتل داري برتر دنيا

آيا مي دانيد برترين وب سايت هاي دنيا در زمينه هتل داري كدام اند؟

امروزه وب سايت هاي مختلفي در سرتاسر دنيا در زمينه هتل داري مشغول فعاليت هستند كه از جمله برترين وب سايت هاي هتل داري دنيا مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • هتل اينتركانتيننتال (Intercontinental Hotel Group)
  • گروه هتلداري ويندهام (Wyndham Hotel Group)
  • موسسه هتلداري بين‌المللي ماريوت (Marriot International)
  • هتل هيلتون (Hilton Hotels)
  • گروه هتلداري آكور (Accor Group)
  • گروه هتلداري انتخاب (Choice Hotels)
  • گروه‌ هتلداري بست وسترن (Best Western)

منبع: طراحي سايت نوپرداز


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۳۰:۵۰ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

اهميت طراحي فروشگاه هاي اينترنتي از آن جا نشات مي گيرد كه مي تواند كسب و كار شما را در مقابل رقبايتان متمايز كرده و گستره فعاليت و فروش محصولات شما را به فضايي نامحدود برساند. شما مي توانيد با استفاده از يك فروشگاه اينترنتي آنلاين بسياري از محصولات و خدمات شركت و كمپاني خود را به صورت آنلاين در اختيار مشتريان خود قرار دهيد. استفاده از درگاه هاي پرداخت امن در اين مدل فروشگاه ها بسيار حائز اهميت مي باشد و مي تواند تاثير زيادي در جلب اعتماد مشتريان و بازديد كنندگان به وب سايت فروشگاهي شما داشته باشد. امروزه فروشگاه هاي اينترنتي زيادي در سراسر كشور مشغول فعاليت مي باشند كه از معروف ترين آن ها مي توان به ديجي كالا و باميلو اشاره كرد، البته شما براي شروع حتما نبايد يك فروشگاه اينترنتي بزرگ راه اندازي كنيد و ايجاد يك فروشگاه متوسط با امكاناتي خوب مي تواند گامي موثر در موفقيت شغلي شما محسوب گردد. فروشگاه هاي اينترنتي آمازون، علي بابا، ebay ،asos و walmart از جمله معروف ترين فروشگاه هاي اينترنتي دنيا مي باشند كه هر يك داراي مشخصات منحصر به فردي مي باشند. براي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي بايد به يك سري قوانين و اصول توجه داشت كه در ادامه اين مطلب ذكر شده اند.

طراحي فروشگاه اينترنتي مناسب و كاربر پسند در كنار رعايت اصول سئو و موتورهاي جستجو و همچنين طراحي قالب رسپانسيو يا واكنش گرا و استفاده از تكنولوژي هاي جديد از جمله html5 - php - angular - ajax و عدم وابستگي به سيستم هاي آماده با امنيت بالا و دريافت گزارش از تمام حملات از طرف ربات ها و هكر ها با حجم بسيار كم كد نويسي را در نرم افزار فروشگاه اينترنتي شركت نوپرداز تجربه نماييد. مبحث ريسپانسيو بودن صفحات سايت شما از اين جهت كه وب سايت شما در تمامي دستگاه هاي تلفن همراه به صورتي مناسب به نمايش در آيد، از اهميت بالايي برخوردار خواهد بود. استفاده از به روز ترين تكنولوژي روز جهان و استفاده از طرح گرافيكي و رابط هاي كاربري مناسب از جمله خدمات شركت طراحي وب سايت و فروشگاه اينترنتي نوپرداز مي باشد. توجه داشته باشيد كه توجه به ظاهر و ديزاين فروشگاه اينترنتي شما عامل مهمي است كه مي تواند بسياري از بازديد كنندگان را به كاربران فروشگاه اينترنتي شما تبديل نمايد يا برعكس بسياري از كاربران را نيز از وب سايت شما گريزان نمايد. دريافت مشاوره از شركت هاي متخصص در زمينه طراحي فروشگاه هاي اينترنتي از جمله مهم ترين عواملي است كه شما بايستي به آن ها توجه ويژه اي داشته باشيد.

مزيت هاي طراحي فروشگاه اينترنتي

  • توسعه كسب و كار شما به فضاي نامحدود اينترنت
  • دسترسي 24 ساعته مشتريان به محصولات فروشگاه اينترنتي
  • كاهش چشم گير هزينه هاي مربوط به تبليغات و بازاريابي
  • دسترسي به بازار جهاني از طريق دنياي اينترنت
  • ارتباط مستقيم و آنلاين با مشتريان
  • افزايش اعتبار كسب و كار اينترنتي شما 
  • افزايش بازديد كنندگان از محصولات موجود در فروشگاه
  • سبقت گرفتن از رقباي خورده فروش و برنديگ فروشگاه اينترنتي خودتان
  • افزايش قدرت خريد مشتريان و امكان مشاهده و مقايسه محصولات فروشگاه با يكديگر

ويژگي برنامه فروشگاه اينترنتي

  • برقراري ارتباط تجاري با مشتريان و افزايش فروش و جلب رضايت آنان
  • ارائه اطلاعات دقيق از وضعيت فروش محصولات و ميزان سودآوري
  • متناسب سازي فروش و اعطاي تخفيف براي مشتريان
  • استفاده از بهترين روش هاي ارسال كالا
  • انبار داري و مديريت انبارها، محاسبه هزينه ها و موجودي كالا
  • پشتيباني شبانه روزي شركت نوپرداز به صاحبان فروشگاه اينترنتي
  • آگاه نمودن مشتريان از كالا و خدمات تازه فروشگاه
  • طراحي قسمت نظرات و پيشنهادات مشتريان
  • ايجاد امكانات تخصصي سئو و بهينه سازي فروشگاه هاي اينترنتي 
  • دسته بندي محصولات و ايجاد منو ناوبري مناسب 
  • طراحي سبد خريد با امكانات كامل
  • رعايت مهم ترين و پيشرفته ترين اصول سئو و بهينه سازي فروشگاه هاي اينترنتي
  • طراحي قالب ويژه براي كسب و كار ها مختلف

سئو وب سايت هاي فروشگاه اينترنتي 

تا به امروز بسياري از صاحبان كسب و كار ها فكر مي كردند به دليل اين كه بسياري از صفحات وب سايت هاي فروشگاه هاي اينترنتي داراي محتواي ثابتي بوده و نمي توان در زمينه سئو آن ها فعاليتي داشت، اين گونه وب سايت ها در زمينه سئو نمي توانند پيشرفتي داشته باشند اما حقيقت چيز ديگري را ثابت كرده است. فروشگاه هاي اينترنتي نياز به يك استراتژي خاص در زمينه سئو هستند، زيرا سئو اين گونه وب سايت ها به مراتب مي تواند سخت تر باشد. استفاده از متخصصين سئو يكي از رمز هاي موفقيت در اين زمينه هست. آن ها مي توانند با خلاقيت و تجربه خود فروشگاه شما در بين ساير رقباي اينترنتي شما در جايگاه بالاتري قرار دهند. آپديت كردن توضيحات و مشخصات محصولات، ايجاد وبلاگ و همچنين طراحي صفحه پيشنهادات و پرسش و پاسخ هاي مشتريان از جمله راه كار هاي مهم سئو در فروشگاه هاي اينترنتي مي باشد. در نتيجه با استفاده از سئو و بهينه سازي فروشگاه اينترنتي خود مي توانيد بهترين راه تبليغات محصولات خود را ايجاد نماييد.

قالب فروشگاه هاي اينترنتي

يكي مهم ترين قسمت هاي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي، طراحي قالب آن مي باشد. توجه كردن به مباحث رابط كاربري و تجربه كاري در هنگام طراحي قالب ها باعث مي شود بازديد كنندگان فروشگاه شما دچار سردر گمي نشوند و بتوانند به راحتي به صفحات مد نظر خود دست يابند. امروزه سايت هاي زيادي هستند كه حتي بسياري از قالب ها را به صورت رايگان به بازديد كنندگان خود ارائه مي دهند اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه قالب فروشگاه ها بسته نوع كسب و كار شما با يكديگر متفاوت هستند. شما بايد پس از مشاهده يك نمونه دمو گرافيكي از فروشگاه اينترنتي خود و انجام تحليل و بررسي هاي لازم سفارش تهيه آن را به شركت مورد نظرتان ارائه دهيد. وب سايت هايي مانند themeforest از جمله مهم ترين سايت هاي ارائه دهنده انواع قالب هاي فروشگاهي مي باشند، البته اغلب قالب هاي موجود در اين سايت رايگان نيستند.

طراحي فروشگاه اينترنتي

ويژگي برترين فروشگاه هاي اينترنتي دنيا

امروزه شاهد درآمد بسيار زياد فروشگاه هاي اينترنتي در سطح دنيا هستيم. اين در حالي است كه علارقم فروش نجومي فروشگاه هاي بزرگ دنيا مانند آمازون بسياري از كارشناسان پيش بيني كرده اند كه هنوز فروشگاه هاي اينترنتي به اوج فروش خود نرسيده اند و سال 2018 را نقطه اوج فروش آن ها مي دانند. اما مهم ترين سوالي كه اين جا مطرح مي شود اين است كه رمز موفقيت فروشگاه هاي اينترنتي چسيت؟ چه چيزي سبب شده تا برخي فروشگاه ها راه درست موفقيت را پيدا كنند و برخي ديگر نيز به هيچ نتيجه اي نرسند؟

در پاسخ اين سوال بايد گفت كه عوامل زيادي در اين امر دخيل هستند اما مهم ترين آن ها در زير آمده است:

  • طراحي فروشگاه اينترنتي به صورت اصولي و درست
  • انجام تبليغات و توجه به مباحث سئو و بهينه سازي سايت
  • احترام به مشتريان و كسب رضايت آنان ( مهم ترين عامل )
  • تلاش و استمرار ورزيدن در راستاي موفقيت فروشگاه اينترنتي
  • ارائه خدمات و پشتيباني رايگان به مشتريان 

منبع: طراحي فروشگاه اينترنتي نوپرداز


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۲۵:۰۵ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

همانطور كه مشاهده ميشود در حال حاضر اينترنت يكي از دوستان نزديكمان شده كسي كه هر روز با ماست و نميتوان آن را از زندگي مان حذف كنيم ، اينترنت كه براي خدمت به بشريت كار ميكند داراي مزيت هاي گوناگوني است كه از مهم ترين آنها ميتوان به خريد هاي آنلاين نام برد سفارش انلاين خريد آنلاين و تحويل محصول كه اين روز ها بار ترافيكي را هم كاهش ميدهد و هم تنوع محصولات و مقايسه آنها در پشت ميز كار يا منزل به راحتي امكان پذير شده است ، استمرار در كار ، پشتكار ، و از همه مهم تر اعتماد خريدار از فاكتور هاي اساسي خريد هاي اينترنتي محسوب ميشوند.

فروشگاه اينترنتي به وب سايتي گفته مي شود كه تعدادي كالا يا خدمات را در ويترين خود عرضه مي كنند. مشتريان براي استفاده از آن خدمات يا كالاها مي توانند به فروشگاه سفارش بدهند و حتي هزينه خدمات يا كالا را به صورت آنلاينپرداخت نمايند.

براي دريافت سفارش از مشتري معمولا سيستمي به نام سبد مجازي خريد وجود دارد كه مي توان سفارش ها را در آن ثبت نمود. سايت هاي پيشرفته حتي سبد خريد مشتري خود را تا مراجعه بعدي به سايت محفوظ نگه مي دارند بنابراين مشتري در طي چند روز مي تواند يك سبد خريد را تكميل و سپس هزينه آن را پرداخت و خدمات را دريافت نمايد.
خدمات در فروشگاه هاي اينترنتي مي توانند فيزيكي يا مجازي باشند.
از خدمات فيزيكي مي تواند به خريد كتاب، مايحتاج زندگي، خودرو، موبايل و …. نام برد.
از خدمات مجازي مي توان به فروش موسيقي، كتاب الكترونيكي، فيلم و … نام برد.
مهم ترين مزيت فروشگاه اينترنتي وابسته نبودن به مكان فروشنده است. چون مشتري از هر موقعيت جغرافيايي با دسترسي به اينترنت مي تواند خريد اينترنتي انجام دهد. اين يعني تغيير مدل تجارت.
مدل جديد تجارت براي مشتريان فرصت انتخاب راحت تر و دقيق تر و براي فروشندگان، تجارت با سطح مشتري بيشتر را به ارمغان مي آورد. اما همه سناريو اين نيست. چند اشتباه رايج وجود دارد كه باعث ضررهاي كلان در تجارت اينترنتي مي گردد كه فهرست آن ها در زير اشاره مي شود:
يك فروشگاه اينترنتي هيچ تفاوتي با يك فروشگاه فيزيكي از نظر مديريت و سرمايه گذاري ندارد. همانطور كه شما براي راه اندازي يك مغازه در يك مركز خريد بايد هزينه كنيد اگر براي طراحي سايت خود هزينه كافي نكنيد هيچ برگشت سرمايه اي در كار نخواهد بود.
يك فروشگاه اينترنتي نياز به امنيت دارد. همانطور كه براي امنيت مغازه خود هزينه مي كنيد. خيلي بيشتر بايد براي امنيت فروشگاه اينترنتي خود هزينه نماييد. دزدان اينترنتي خيلي ماهر تر از دزدان فيزيكي هستند.
يك فروشگاه اينترنتي كارمند نياز دارد. اگر فكر مي كنيد كه يك سايت راه بيندازيد و بعد از آن، پول به سمت شما سرازير مي شود و شما در منزل استراحت مي كنيد، اشتباه كرده ايد.
يك فروشگاه اينترنتي نياز به تبليغ دارد. شما فكر مي كنيد مردم مي توانند نام سايت شما را در خواب ببينند يا حدس بزنند؟ يا مشتريان به هر سايتي براي خريد پول پرداخت مي نمايند؟ اگر شما جاي مشتريان بوديد اين كار را مي كرديد؟

بنابراين اينترنت يك رسانه جديد است ولي قوانين اصلي كسب و كار به قوت خود باقي هستند.

تفاوت فروشگاه‌هاي اينترنتي و بازارهاي اينترنتي در اين است كه بازارهاي اينترنتي صاحبان كالا نيستند، بلكه فروشندگان از سراسر ايران بر روي سايت ثبت‌نام مي‌كنند و محصولاتشان را براي فروش در معرض ارائه قرار مي‌دهند. به عبارتي ديگر بازارهاي اينترنتي بستري را براي فروشندگان و خريداران در اقصي نقاط ايران فراهم مي‌كنند.

مهم‌ترين حسن فروش در بازار اينترنتي اين است كه فروشنده به جاي يك محدوده كوچك از خريدارها به تمام ايران كالاهاي خود را معرفي كرده و 75 ميليون مشتري بالقوه محصولاتش را مشاهده مي‌كنند؛ چرا كه محصول هرچه بيشتر ديده شود، امكان فروختن آن نيز بيشتر مي‌شود. مدير فروش بازار اينترنتي با بيان اينكه فروشندگان بدون آنكه هزينه‌اي پرداخت كنند مي‌توانند از توانايي‌هاي بالاي سايت در تبليغات آنلاين و آفلاين استفاده كنند. در اين راستا هيچ محدوديتي وجود ندارد، هر فردي به عنوان توليد كننده، وارد كننده، فروشگاه و حتي شخص عادي مي‌تواند محصولي را براي فروش در سايت قرار دهيد. همچنين خريداران به جاي اتلاف وقت خود در خيابان‌هاي شلوغ مي‌توانند با چند كليك كالاي درخواستي خود را سفارش دهند.  از طرفي در بعضي از شهرهاي كوچك ممكن است برخي كالاها به راحتي پيدا نشوند؛ در اين صورت كافيست خريدار در خانه از طريق سايت محصول درخواستي خود را جستجو كند، فروشندگاني كه در سراسر ايران آن محصول را ارائه مي‌دهند را پيش روي خود داشته باشد، قيمت‌ها را باهم مقايسه كرده و در نهايت بهترين سرويسي كه فروشنده در اختيار او مي‌گذارد را داشته و تا چند روز بعد منتظر دريافت كالاي خود باشد.

فروشگاه هاي آنلاين معمولاً خودشان صاحبان كالا هستند به عبارتي كالا را به هر طريقي خريداري كرده و انها را انبار ميكنند و پس از اخذ سفارش كالا از انبار هاي خودشان خارج شده و به مشتري تحويل داده ميشود ولي در بازار هاي اينترنتي آنها صاحب يا مالك اصلي كالا نيستند و در واقع آنها فروشنده هايي هستند كه در سايت ها پس از ثبت نام كالاهاشون رو براي فروش به اشتراك ميگذارند و به عبارتي ديگر بازار هاي اينترنتي رابط بين فروشنده و مشتري هستند كه از مزاياي اين كار معرفي محصول فروشنده در سطح اينترنت هست و ميتونه محصولش رو در تمام اينترنت به نمايش بگذاره و همينطور تبليغات سايت ها كه همه روزه در سطح اينترنت شاهدش هستيم ميتونه براي فروشنده اي كه محصولش رو در سايت گذاشته مفيد هست چون چشم هاي بيشتري محصول رو ميبينه و در فروش محصول هر چي بيشتر مشتري بازديد كنه امكان فروختن بالا تر ميره و البته هم فروشگاه هاي اينترنتي و هم بازار هاي اينترنتي براي خريدار هم مزايايي داره ، شما ميخواهيد محصولي رو بخريد مثلاً يك موبايل خيلي راحت ميتونيد در اين سايت ها به گشت و گذار بپردازيد و محصولتون رو همراه با بهترين مقايسه ها انتخاب كنيد و اين اصلاً نيازي به ترافيك و هزينه مسير و ... نداره و البته اكثر سايت ها ميتونن محصول رو براي شما به درب منزلتون بيارن ، اين مطلب به خواست يكي از دوستان و فقط براي تفكيك فروشگاه اينترنتي و بازار اينترنتي ايجاد شده ، البته اگر شما هم ميخواهيد از خريد هايتان لذت ببريد و در كنار اين لذت امنيت را داشته باشيد حتماً لينك زير رو بخونيد تا از گزند افرارد سود جئ در امان بمانيد.

هدف از ايجاد بازار اينترنتي، فراهم آوردن بستر مناسب جهت شفاف سازي قيمتها براي خريداران عمده و مصرف كنندگان و پيوند دادن تامين كنندگان اصلي كالا به مصرف كنندگان مي باشد. كالاهاي ارائه شده در فروشگاه اينترنتي همگي با ضمانت نامه هاي اصل و مستقيما از تامين كنندگان اصلي و معتبر تامين مي گردند. قيمت ها در فروشگاه اينترنتي همگي قيمتهاي تعيين شده از سوي شركتهاي اصلي تامين كننده براي مصرف كنندگان است. علاوه بر اين فروشگاه اينترنتي در برخي موارد تخفيف هايي را نيز بر روي قيمت مصرف كننده اعمال مي نمايد. روش هاي مختلف پرداخت در فروشگاه اينترنتي فراهم مي باشد، از جمله پرداخت در محل مشتري در سراسر كشور.

منبع: سايت دانش تبليغات


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۰۴:۴۰ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

 

دلايل طراحي سايت حرفه اي

در دنيا ي اينترنتي يك وسايت براي اينكه بتواند بدرخشد بايد يك طراحي سايت حرفه اي داشته باشد چون در رقابت هاي امروزه ي سايت هاي اينترنتي كار براي سايت هاي معمولي كار بسيار سختي مي باشد چون امروزه سايت هاي معمولي ديگر به چشم نمي آيند و نمي توانند با سايت هاي حرفه اي در هر زمينه اي رقابت كنند شما در مقالات قبل باطراحي وب سايت حرفه اي آشنا شديد و حال ما مي خواهيم تا اين مسئله را براي شما بيشتر بازكنيم كه مي گوييم طراحي سايت حرفه اي به چه معنا مي باشد و هدف از طراحي سايت حرفه اي چيست و چه كار هايي مي تواند انجام دهد

حال مي خواهيم تا هدف از طراحي سايت حرفه اي را براي شما توضيح دهيم

معمولا كساني كه سايتي را طراحي مي كنند يه هدف دارند مثلا بعضي ها براي فروش محصولات خود و بعضي ها براي شركت خود طراحي سايت شركتي انجام مي دهند و بعضي از آن ها طراحي سايت شخصي ومدارس و.... انجام مي دهند در همه اين هايي كه گفته شد رقابت در سايت ها موجود مي باشند كه برنده ي رقابت سايتي مي باشد كه بهينه سازي سايت يا سئو سايت بهتري داشتند كه بهترين سئو يا بهينه سازي سايت را سايت هايي دارند كه طراحي سايت حرفه اي تري نسبت به بقيه ي سايت ها دارند

طراحي سايت حرفه اي چه خصوصياتي دارند ؟

ويژگي هاي طراحي وب سايت حرفه اي به دو دسته تقسيم مي شود كه يكي از اين دسته ها ويژگي منحصر به فرد سايت مي باشد وديگري ويژگي هاي عام مي باشد كه ويژگي هاي منحصر به فرد سايت اين است كه ويژگي هايي در سايت وجود دارد كه در هيچ سايت يا در كمتر سايت ها قابل مشاهده مي باشد و ويژگي هاي عام اين است كه آن ويژگي ها در بيشتر سايت ها اين ويژگي ها قابل مشاهده مي باشد

ديگر ويژگي طراحي سايت قالب هاي آن مي باشد

همانطور كه در مقالات قبل توضيح داده شد قالب سايت يكي از مهم ترين ويژگي ها براي سايت حرفه اي است و استفاده از قالب هاي آماده براي سايت هاي معمولي مورد استفاده قرار مي گيرد و بهترين كار براي قالب سايت طراحي قالب سايت مي باشد كه سايت شما را خاص مي كند و مي توانيد سايت خاص و حرفه اي خود را داشته باشيد و بينندگان از وب سايت شما لذت ببرند.

اگر مي خواهيد سايت شما حرفه اي باشد بايد سايت شما مورد پسند كاربران قرار بگيرد

براي اينكه بخواهيد سايت شما مورد پسند كاربران قرار بگيرد بايد يك سايت خاص طراحي كنيد كه كاربران شبيه به سايت شما را در هيچ سايتي نديده باشند و بايد سايت شما زيبايي خوبي داشته باشد تا همه ي كاربران از ديدن سايت شما لذت ببرند

منبع: سايت parsaya


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۴ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۲۶:۳۲ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

يكي از مهم ترين نوآوري هاي كامپيوتر اينترنت است. يك سايت در اينترنت از حضور در آن مهم تر است چون طبق آمارهاي گرفته شده در ايران حدود 30 ميليون ايراني در فضاي اينترنت حضور دارند و اين ميزان بستر مناسبي را براي ارائه ي خدمات، تبليغات و غيره فراهم آورده است.

طراحي سايت ممكن است براي بسياري ها دشوار به نظر برسد ولي اين طور نيست. البته مي توان گفت كه اين حرف تا چند سال پيش صحت داشت. چرا كه مدير سايت مي بايست با كدنويسي آشنا بوده و با محيط خسته كننده اي سروكار داشته باشد. ولي امروزه با نصب نرم افزارهايي كه به سيستم مديريت محتوا شهرت دارند مي توان به آساني و بدون روبه رو شدن با محيط پيچيده اي يك سايت راه اندازي كرد. شايد بتوان گفت كه كار با سيستم مديريت محتوا از كار با سيستم عامل ويندوز هم آسان تر است. اين نرم افزارها در تمام سيستم عامل ها قابل اجرا هستند و از طريق مرورگر مي توان به آن ها دسترسي داشت.

هاست فضايي از يك سرور (server) است كه در قبال پرداخت وجه براي مدتي معين به شما واگذار مي شود. سرور نيز يك ابركامپيوتر متصل به اينترنت پرسرعت مي باشد كه فايل هاي موجود در هاست شما در آن قرار دارند. اين ابركامپيوتر تمام اوقات روشن است و هنگامي كه ارتباط اين كامپيوتر با اينترنت قطع شود ديگر امكان بازديد از سايت شما وجود ندارد. به زمان اتصال سرور به اينترنت آپ تايم (up time) گفته مي شود. معمولاً هاستينگ (ارائه دهنده ي هاست) آپ تايم را يكي از مؤلفه هاي خود جهت تبليغات مي داند.

دامين:

براي دسترسي به يك سايت بايد آدرس فايل هاي موجود در سرور از طريق مرورگر وارد شود. به اين آدرس آي پي (IP) گفته مي شود. آي پي از چهار عدد بين  ۰ تا ۲۵۵ متغير است. براي مثال آي پي سايت گوگل ۲۰۹.۸۵.۱۳۵.۱۰۳ مي باشد. همان طور كه مشاهده مي كنيد حفظ كردن آي پي براي بازديد كننده مشكل است و به همين منظور مي توان به جاي وارد كردن آي پي دامين (domain) را وارد كرد. دامين همان آدرس سايت است. براي مثال : http://www.example.com

دامين به چهار قسمت اصلي تقسيم مي شود كه آن ها را با هم بررسي مي كنيم .

  • پروتكل (protocol) : نوع فايل هايي كه بين سرور و كامپيوتر بازديد كننده رد و بدل مي شود تا حدودي توسط پروتكل قابل حدس زدن است. براي مثال http براي سايت هاي عادي ، https براي انتقال اطلاعات مهم و سري مثل رمز كارت هاي بانكي براي خريد اينترنتي و …
  • ساب دامين (subdomain) : مي توان با يك دامين هم زمان تعداد نامحدودي سايت را مديريت كرد. براي اين كار مي توانيد از ساب دامين استفاده كنيد. براي مثال http://blog.example.com را مي توانيد براي وبلاگ خود ست (set در اينجا به معناي تنظيم دامين بر روي هاست يا يك آدرس ديگر ) كنيد. ساب دامين اصلي سايت www است كه وارد كردن در آدرس سايت اختياري است. يعني http://example.com و http://www.example.com عملاً يك كار را انجام مي دهند. البته در ساير ساب دامين ها هم مي توان www را وارد كرد هرچند كه قاعدتاً نوشتن آن اشتباه است. براي مثال http://www.blog.example.com
  • نام سايت : اين بخش اسم خود سايت شماست كه كاملاً دلخواه است و هنگام خريد دامين آن را انتخاب مي كنيد.
  • دامين سطح بالا (top level domain) : اين بخش نماينده ي نوع فعاليت سايت شماست. البته امروزه اين اصل زياد رعايت نمي شود و بيشتر سايت ها از دامين سطح بالا .com استفاده مي كنند. ليستي از دامين هاي سطح بالا را در زير مشاهده مي كنيد.
نام دامين تراز بالا كاربرد نام دامين تراز بالا كاربرد
.com عمومي .biz خريد و فروش اينترنتي
.net شبكه هاي اينترنتي .tv شبكه هاي تلوزيوني و ماهواره اي
.org نهادها و سازمان ها .ir سايت هاي ايراني

 

شركت نوپرداز با بهره بردن از تيمي مجرب و حرفه اي آماده ارائه خدمات طراحي سايت، بهينه سازي وب سايت و سئو با بهترين كيفيت به شما عزيزان مي باشد.
شركت نوپرداز تاكنون پروژه هاي اختصاصي و حرفه اي زيادي را در زمينه طراحي وب سايت، طراحي فروشگاه اينترنتي، طراحي سايت خبري، طراحي سايت خبر خوان و غيره در استان هاي قم و تهران به سرانجام رسانده است كه رضايت مشتريان را در برداشته است. استفاده از ابزار هاي روز دنيا در زمينه طراحي وب سايت و فروشگاه هاي اينترنتي و نيز به كار گيري اصول درست طراحي سايت و پياده سازي پروژه در زمان معين شده از مشخصه هاي شركت نوپرداز مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۴ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۳۳:۳۶ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 35
دیروز : 9
افراد آنلاین : 1
همه : 788
چت باکس
امکانات وب