طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي
طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي

مقدمه اي بر سئو سايت

با توجه به رقابت شديدي كه بين وب سايت هاي مختلف وجود دارد سئو به يكي از مهم ترين مباحثي تبديل شده است كه بيش از هر نوع موفقيت ديگري در دنياي اينترنت اهميت دارد. اما دقيقا سئو چيست؟ چه روش هايي براي سئو سايت ها پيشنهاد مي شود و استفاده از چه نوع تكنيك هايي بايد نادرست است؟ امروز به بررسي مقدماتي موتور هاي جستجو مي پردازيم:

سئو چيست؟

سئو 

سئو به معناي بهينه سازي سايت براي موتور هاي جستجو مي باشد و مجموعه تكنيك هايي است كه سبب بهبود رتبه سايت در موتور هاي جستجو مي شود. تكنيك هاي سئو به دو دسته تقسيم بندي مي شوند:

تكنيك هايي كه موتور هاي جستجو به آن ها علاقه زيادي دارند و اغلب نتايج بلند مدت خواهند داشت. اين تكنيك ها كلاه سفيد ناميده مي شوند و استفاده از آن ها توصيه مي شود.  از طرف ديگر تكنيك هاي سئوكلاه سياه شامل روش هايي است كه با استفاده از آن ها موتور هاي جستجو را فريب داده و در اكثر مواقع براي مدت كوتاهي وب سايت شما مهمان صفحات اول گوگل خواهد بود و سپس توسط گوگل جريمه خواهد شد.

وقتي ما درباره گوگل صحبت مي كنيم معمولا گوگل را به عنوان يك موتور جستجو گر در نظر مي گيريم. گوگل حدود 91 درصد جستجو هاي اينترنتي را شامل مي شود كه از اين جهت مهم ترين موتور جستجو محسوب مي شود. اما تكنيك هاي مورد بحث ما براي Bing و ياهو نيز قابل استفاده است.

دليل اهميت سئو چيست؟

در اواخر سال 2011 گروهي مطالعاتي در مورد CTR نتايج جستجو انجام دادند. آنها موقعيت يك وب سايت در SERP را با نرخ كليك مربوطه مقايسه كردند. در تصوير زير نتايج تحقيق آن ها را مشاهده مي كنيد:

رتبه بندي سايت نتايج به خوبي نشان دهنده اين موضوع است كه رتبه بالاتر، CTR بالاتر را به دنبال خواهد داشت. براي شركت هايي كه محصولات خود را از طريق اينترنتي و به صورت آنلاين به فروش مي رسانند اين موضوع مي تواند حكم مرگ و زندگي باشد. 

موتور هاي جستجو چگونه كار مي كنند؟

دنياي اينترنت بسيار گسترده است و در حال حاظر چيزي حدود 50 ميليارد صفحه وب سايت وجود دارند كه به دست آوردن اطلاعات مفيد از آن ها بدون استفاده از موتور هاي جستجو شبيه پيدا كردن سوزني در انبار كاه است كه در تصوير زير مي توانيد مشاهد نماييد.

موتور هاي جستجو موتور هاي جستجو توانسته اند به اين هرج و مرج ها خاتمه دهند. با ساختن يك فهرصت آن ها مي توانند صفحات وب مربوط به جستجو هاي شما را نمايش بدهند. اما اين فهرست اغلب دستخوش تغييراتي خواهد شد (وب سايت هاي جديد اضافه مي شوند، فايل هاي جديد آپلود مي شوند، صفحات آپديت مي شوند و غيره). از آنجا كه اينترنت يك موجوديت پويا است، موتورهاي جستجو نياز به يك ابزار آپديت نگه داشتن فهرست ها دارند. اين جايي است كه خزنده ها وارد بازي مي شوند. اين روبات هاي اتوماتيك صفحات وب را براي به دست آوردن اطلاعات جستجو مي كنند. آنها لينك ها، تصاوير، فيلم ها و فايل هاي ديگر را نيز فهرست مي كنند.

در اين جا نحوه استفاده موتور هاي جستجو از ربات ها براي نمايش صفحه نتايج آمده است: 

كشف: خزنده ها وب سايت مد نظر خود را از طريق لينك آن از وب سايت ديگر و يا از طريق اضافه كردن صفحه URL پيدا مي كنند. در حال حاضر، گوگل فقط لينك هاي href و src را دنبال مي كند.

فهرست بندي: صفحات وب سايت پردازش و فهرست بندي مي شوند. توجه داشته باشيد هر نوع محتوايي را نمي توان فهرست بندي كرد. (به عنوان مثال صفحات پويا).

نتايج: هنگامي كه شما يك متني را وارد مي كنيد، موتور هاي جستجو با آناليز كردن فهرست هاي خود، صفحات مرتبط را به شما نمايش خواهند داد.

موتور هاي جستجو به يك سيستم رتبه بندي نياز دارند تا نتايج را به ترتيب اولويت براي شما به نمايش درآورند. فاكتور هاي زيادي وجود دارند كه در نظر گرفتن آن ها براي موفقيت سئو سايت شما ضروري است كه از جمله مهم ترين آن ها مي تواند به موارد زير اشاره كرد:

  • لينك ها
  • كلمات كليدي 
  • سن دامنه
  • آپديت سايت
  • فاكتور هاي ديگر مانند ساختار سايت، سرعت سايت و....

به روز رساني الگوريتم ها

آيا كلمات گوگل پاندا يا گوگل پنگوئن براي شما معنايي دارد؟ نه..!؟

معمولا هر چند سال يك بار شاهد به روز رساني الگوريتم هاي گوگل هستيم كه براي افزايش كيفيت نتايج جستجو ها انجام مي شوند. به روز رساني پاندا در فوريه 2011 انجام شد و حدود 12 درصد از نتايج جستجو را تحت تاثير قرار داد. به روز رساني پنگوئن در آوريل 2012 اعلام شد و حدود 3.1٪ از نتايج جستجو را تحت تاثير قرار داد. اين به اين معني است كه كاهش ناگهاني ترافيك وب سايت ها مي تواند ناشي از تغيير الگوريتم هاي گوگل باشد. با وجود اين الگوريتم ها سئو منفي يا سئو سياه مانند نوري در روز توسط گوگل قابل مشاهده است و ممكن است سبب مجازات وب سايت شما شود. 

سئو موبايل چيست؟

سئو سايت 

با توجه به داغ بودن بازار فروش موبايل ها و تبلت ها و افزايش روزانه كاربران آن ها سئو موبايل از اهميت بالايي برخوردار است. آيا مي دانستيد كه در سال 2011 گوشي هاي هوشمند بيشتر از رايانه هاي شخصي (488 ميليون و 415 ميليون دلار) فروخته شدند؟ بنابراين بهينه سازي وب سايت شما براي تلفن هاي همراه كاملا ضروري است. 

گام بعدي چيست؟

اكنون اطلاعات پايه اي سئو و بهينه سازي سايت را ياد گرفتيد، بايد سراغ مباحث زير برويد:

  • سئو تمام صفحات سايت (Site-wide SEO): تكنيك هايي كه در سراسر سايت استفاده مي شوند و در همه صفحات تاثير مي گذارند.
  • سئو يك صفحه سايت (On-page SEO): تكنيك هايي كه فقط براي يك صفحه سايت استفاده مي شوند.
    سئو خارجي سايت(Off-site SEO): تكنيك هايي كه از خارج وب سايت ما هستند و روي سايت ما تاثير مي گذارند.

منبع: سايت نوپرداز


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۲۸:۲۴ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

اهميت طراحي فروشگاه هاي اينترنتي از آن جا نشات مي گيرد كه مي تواند كسب و كار شما را در مقابل رقبايتان متمايز كرده و گستره فعاليت و فروش محصولات شما را به فضايي نامحدود برساند. شما مي توانيد با استفاده از يك فروشگاه اينترنتي آنلاين بسياري از محصولات و خدمات شركت و كمپاني خود را به صورت آنلاين در اختيار مشتريان خود قرار دهيد. استفاده از درگاه هاي پرداخت امن در اين مدل فروشگاه ها بسيار حائز اهميت مي باشد و مي تواند تاثير زيادي در جلب اعتماد مشتريان و بازديد كنندگان به وب سايت فروشگاهي شما داشته باشد. امروزه فروشگاه هاي اينترنتي زيادي در سراسر كشور مشغول فعاليت مي باشند كه از معروف ترين آن ها مي توان به ديجي كالا و باميلو اشاره كرد، البته شما براي شروع حتما نبايد يك فروشگاه اينترنتي بزرگ راه اندازي كنيد و ايجاد يك فروشگاه متوسط با امكاناتي خوب مي تواند گامي موثر در موفقيت شغلي شما محسوب گردد. فروشگاه هاي اينترنتي آمازون، علي بابا، ebay ،asos و walmart از جمله معروف ترين فروشگاه هاي اينترنتي دنيا مي باشند كه هر يك داراي مشخصات منحصر به فردي مي باشند. براي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي بايد به يك سري قوانين و اصول توجه داشت كه در ادامه اين مطلب ذكر شده اند.

طراحي فروشگاه اينترنتي مناسب و كاربر پسند در كنار رعايت اصول سئو و موتورهاي جستجو و همچنين طراحي قالب رسپانسيو يا واكنش گرا و استفاده از تكنولوژي هاي جديد از جمله html5 - php - angular - ajax و عدم وابستگي به سيستم هاي آماده با امنيت بالا و دريافت گزارش از تمام حملات از طرف ربات ها و هكر ها با حجم بسيار كم كد نويسي را در نرم افزار فروشگاه اينترنتي شركت نوپرداز تجربه نماييد. مبحث ريسپانسيو بودن صفحات سايت شما از اين جهت كه وب سايت شما در تمامي دستگاه هاي تلفن همراه به صورتي مناسب به نمايش در آيد، از اهميت بالايي برخوردار خواهد بود. استفاده از به روز ترين تكنولوژي روز جهان و استفاده از طرح گرافيكي و رابط هاي كاربري مناسب از جمله خدمات شركت طراحي وب سايت و فروشگاه اينترنتي نوپرداز مي باشد. توجه داشته باشيد كه توجه به ظاهر و ديزاين فروشگاه اينترنتي شما عامل مهمي است كه مي تواند بسياري از بازديد كنندگان را به كاربران فروشگاه اينترنتي شما تبديل نمايد يا برعكس بسياري از كاربران را نيز از وب سايت شما گريزان نمايد. دريافت مشاوره از شركت هاي متخصص در زمينه طراحي فروشگاه هاي اينترنتي از جمله مهم ترين عواملي است كه شما بايستي به آن ها توجه ويژه اي داشته باشيد.

مزيت هاي طراحي فروشگاه اينترنتي

  • توسعه كسب و كار شما به فضاي نامحدود اينترنت
  • دسترسي 24 ساعته مشتريان به محصولات فروشگاه اينترنتي
  • كاهش چشم گير هزينه هاي مربوط به تبليغات و بازاريابي
  • دسترسي به بازار جهاني
  • ارتباط مستقيم و آنلاين با مشتريان
  • افزايش بازديد كنندگان از محصولات موجود در فروشگاه
  • پيشي گرفتن از رقباي خورده فروش و برنديگ فروشگاه شما
  • افزايش قدرت خريد مشتريان و امكان مشاهده و مقايسه محصولات فروشگاه با يكديگر

ويژگي برنامه فروشگاه اينترنتي

  • برقراري ارتباط تجاري با مشتريان و افزايش فروش و جلب رضايت آنان
  • ارائه اطلاعات دقيق از وضعيت فروش محصولات و ميزان سودآوري
  • متناسب سازي فروش و اعطاي تخفيف براي مشتريان
  • استفاده از بهترين روش هاي فرستادن كالا
  • انبار داري و مديريت انبارها، محاسبه هزينه ها و موجودي كالا
  • پشتيباني شبانه روزي شركت نوپرداز به صاحبان فروشگاه اينترنتي
  • آگاه نمودن مشتريان از كالا و خدمات تازه فروشگاه
  • طراحي قسمت نظرات و پيشنهادات مشتريان
  • ايجاد امكانات تخصصي سئو و بهينه سازي فروشگاه هاي اينترنتي 
  • دسته بندي محصولات و ايجاد منو ناوبري مناسب 
  • طراحي سبد خريد با امكانات كامل
  • رعايت مهم ترين و پيشرفته ترين اصول سئو و بهينه سازي فروشگاه هاي اينترنتي
  • طراحي قالب ويژه براي كسب و كار ها مختلف

سئو وب سايت هاي فروشگاه اينترنتي 

تا به امروز بسياري از صاحبان كسب و كار ها فكر مي كردند به دليل اين كه بسياري از صفحات وب سايت هاي فروشگاه هاي اينترنتي داراي محتواي ثابتي بوده و نمي توان در زمينه سئو آن ها فعاليتي داشت، اين گونه وب سايت ها در زمينه سئو نمي توانند پيشرفتي داشته باشند اما حقيقت چيز ديگري را ثابت كرده است. فروشگاه هاي اينترنتي نياز به يك استراتژي خاص در زمينه سئو هستند، زيرا سئو اين گونه وب سايت ها به مراتب مي تواند سخت تر باشد. استفاده از متخصصين سئو يكي از رمز هاي موفقيت در اين زمينه هست. آن ها مي توانند با خلاقيت و تجربه خود فروشگاه شما در بين ساير رقباي اينترنتي شما در جايگاه بالاتري قرار دهند. آپديت كردن توضيحات و مشخصات محصولات، ايجاد وبلاگ و همچنين طراحي صفحه پيشنهادات و پرسش و پاسخ هاي مشتريان از جمله راه كار هاي مهم سئو در فروشگاه هاي اينترنتي مي باشد. در نتيجه با استفاده از سئو و بهينه سازي فروشگاه اينترنتي خود مي توانيد بهترين راه تبليغات محصولات خود را ايجاد نماييد.

قالب فروشگاه هاي اينترنتي

يكي مهم ترين قسمت هاي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي، قالب آن ها است. توجه كردن به مباحث رابط كاربري و تجربه كاري در هنگام طراحي قالب ها باعث مي شود بازديد كنندگان فروشگاه شما دچار سردر گمي نشوند و بتوانند به راحتي به صفحات مد نظر خود دست يابند. امروزه سايت هاي زيادي هستند كه حتي بسياري از قالب ها را به صورت رايگان به بازديد كنندگان خود ارائه مي دهند اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه قالب فروشگاه ها بسته نوع كسب و كار شما با يكديگر متفاوت هستند. شما بايد پس از مشاهده يك نمونه دمو گرافيكي از فروشگاه اينترنتي خود و انجام تحليل و بررسي هاي لازم سفارش تهيه آن را به شركت مورد نظرتان ارائه دهيد. وب سايت هايي مانند themeforest از جمله مهم ترين سايت هاي ارائه دهنده انواع قالب هاي فروشگاهي مي باشند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۱۷:۲۹ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

با توجه به گسترش علم و فناوري در همه كشور هاي دنيا، نياز به داشتن يك وب سايت مناسب براي بيشتر كسب و كار ها ضروري محسوب مي شود. اكنون تقريبا تمامي افراد و شركت ها اقدام به طراحي وب سايت رسمي براي خود كرده اند. شما هم بهتر است طراحي وب سايت خود را آغاز كنيد. به جز زيبايي, طراحي وب سايت خوب دو ويژگي دارد كه اولي كاربر پذيري سايت و بعد بهينه سازي سئو براي گوگل است. 
قبل از آغاز به كار طراحي سايت، لازم است تكنيك هاي افزايش ترافيك سايت (سئو)، انجام شود. علاوه بر طراحي و ديزاين مناسب سايت، استفاده از محتواي مناسب قطعا مي تواند در سئو سايت شما تاثير به سزايي داشته باشد. براي شركت طراحي وب سايت نوپرداز بسيار مهم است كه رفتار تجاري رقباي شما با مشتريان خود چگونه است.
شركت نوپرداز در قالب تجزيه و تحليل سايت، تجزيه و تحليل كلمات كليدي مرتبط با كسب و كار آنها، اين امكان را فراهم نمايد كه طراحي وب سايت، مشتريان نوپرداز بيشترين بازدهي بر نتايج موتورهاي جستجو به محدوده كلمات كليدي داشته باشند. استفاده از ابزار هاي سئو مناسب همواره گامي اساسي براي تامين نياز هاي كاربران مي باشد كه شركت نوپرداز در اين زمينه نيز با بهره گيري از كادري متخصص به مشتريان خود خدمات سئو و بهينه سازي را ارائه مي دهد. بارگذاري مناسب سايت براي انجام خدمات سئو نيز از ديگر خدمات پيشرفته شركت نوپرداز مي باشد كه به صورت رايگان به مشتريان ارائه خواهد شد تا وب سايت مد نظر شما از نظر بهينه سازي توسط موتور هاي جستجو داراي بهترين عمل كرد باشد.

مزيت هاي طراحي سايت چيست؟

  • اطلاع رساني به مردم و افزايش آگاهي افراد جامعه
  • انجام بازاريابي با استفاده از موتور هاي جستجو گوگل
  • دسترسي مردم به وب سايت در تمامي ساعات شبانه روز
  • ارائه كاتالوگ و نمونه كار ها از طريق وب سايت
  • ايجاد اطمينان و اعتماد بيشتر نزد افراد مراجعه كننده
  • دسترسي و مديريت مطالب وب سايت در هر ساعت از شبانه روز
  • افزايش اعتبار شما نزد مردم
  • امكان فروش آنلاين محصولات و خدمات خود
  • ارائه خدمات و پشتيباني آنلاين به مشتريان و كاربران وب سايت 

منبع: سايت نوپرداز


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۱۶:۲۲ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

طراحي و مديريت فروشگاه هاي اينترنتي مي تواند بسيار آسان تر و ارزان تر باشد اما چگونه مي توانيم مطمئن شويم نتيجه آن يك موفقيت بزرگ خواهد بود؟ در اين مقاله توصيه هايي براي كارآفرينان دنياي اينترنت ذكر شده است:

امروزه دستگاه هاي موبايل و تبلت ها فرآيند خريد محصولات را دستخوش تغييراتي كرده اند. شما مي توانيد هر چيزي را كه مد نظرتان هست، از يك پيتزا گرفته تا يك صندلي چرخ دار را از طريق فروشگاه هاي اينترنتي به راحتي خريداري نماييد. به خاطر همين سادگي ها، فروشگاه هاي اينترنتي آنلاين به سرعت در حال گسترش و ظهور هستند. 

خيلي از افراد اعتقاد دارند كه طراحي فروشگاه اينترنتي آنلاين كار آساني است. كافي است شما يك دامنه و فضاي ميزباني تهيه كنيد، با استفاده از يك سيستم مديريت محتوا مناسب و تركيب تم ها به خواسته خود دست يابيد. اما حقيقت امر اين طور نيست. طراحي يك فروشگاه اينترنتي خوب كار بسيار سختي است و دست يابي به موفقيت و كاربر پسند نمودن آن حتي كار را سخت تر هم خواهد كرد. در زير به بررسي نكاتي مي پردازيم كه شما با استفاده از آن ها مي توانيد صاحب يك فروشگاه آنلاين موفق شويد. 

صفحه اصلي

صفحه اصلي چهره شركت شما است، پس بايد خوانايي بالايي داشته باشد و به وضوح قابل درك باشد. مشتريان شما به زمان خود اهميت بسيار زيادي مي دهند، پس سعي نكنيد كه براي معرفي محصولات و خدمات فروشگاه خود آن ها را معطل كنيد. تلاش كنيد در كوتاه ترين زمان ممكن مهم ترين اطلاعات را به مشتريان خود انتقال دهيد. در صفحه اصلي درباره چگونگي پيدايش فروشگاه اينترنتي خود يا تعداد مديران فروش فعال در فروشگاه اينترنتي صحبتي نكنيد و اين مطالب را به قسمت درباره ما انتقال دهيد. البته اين در شرايط عمومي است، هر چند ممكن است استثنائاتي نيز وجود داشته باشند.

صفحه اصلي 

در اينجا تصويري از يك فروشگاه اينترنتي را مشاهده مي كنيد. همانطور كه مي بينيد، اطلاعات بي اهميتي وجود ندارد و شما مي توانيد آن چه را كه فروشگاه ارائه مي دهد در چند ثانيه درك كنيد. 

يك صفحه اصلي خوب به صفحات موجود در دسته بندي ها لينك مي دهد تا ناوبري سايت آسان تر شود و از نظر تجربه كاربري نيز مناسب خواهد بود. گاهي اوقات ممكن است شما قصد قرار دادن بنر هاي تبليغاتي يا پيشنهادات ويژه را داشته باشيد كه مي توانيد آن ها را در صفحه اصلي قرار دهيد. استفاده از چت آنلاين براي پاسخ گويي سريع به سوالات مشتريان نيز يكي از روش هاي افزايش رضايت كاربران شما خواهد بود.

دسته بندي صفحات

براي يك لحظه فروشگاه اينترنتي آنلاين خود را به عنوان فروشگاه آفلاين در نظر بگيريد؛ صفحات قسمت دسته بندي شما مانند بخش هاي كوچكتر در آن هستند و به مشتريان شما نشان مي دهند كه چه چيزي در قفسه هاي فروشگاه شما وجود دارد: محل عكس ها، گزينه افزودن به سبد خريد و برخي اطلاعات مفيد  (توضيحات كوتاه، امتياز، و غيره). شما همچنين مي توانيد گزينه هاي مرتب سازي (پرفروش ترين محصولات، بررسي تعداد، قيمت، جديدترين، و غيره) را هم در دسته بندي هاي خود لحاظ كنيد.

به عنوان مثال در فروشگاه اينترنتي زير آپشن هاي زيادي در اختيار مشتريان قرار داده شما تا آن ها بتوانند به سرعت محصول مورد نظر خود را پيدا كنند.

دسته بندي سعي كنيد بسته به محدوده محصول شما و مشتريان خود از بهترين رويكرد براي عرضه محصولات خود به مشتريان استفاده كنيد. 

صفحه محصول

يك مشتري صفحات وب سايت شما را پيمايش مي نمايد تا به يك صفحه محصول برسد. قصد او اين است كه محصول مورد علاقه خود را پيدا كند كه احتمالا قصد خريد آن را خواهد داشت. تصميم نهايي او به شدت به كيفيت و كميت اطلاعاتي كه شما ارائه مي دهيد بستگي دارد. اما به اين معنا نيست كه شما توصيف 1000 كلمه اي براي محصولات خود بنويسيد. شما بايد اطلاعات مربوط به محصول را به طوري سازگار و سازمان دهي شده به مشتري نشان دهيد.

محصولات فروشگاه اينترنتي

 در زير اجزاي اصلي صفحه محصول را بررسي مي كنيم:

تصاوير: مردم هنگام خريد از سوپر ماركت ها به دقت محصول، رنگ، شكل و بسته بندي آن را بررسي مي كنند، اما آن ها نمي توانند اين كار ها را در فروشگاه هاي اينترنتي انجام دهند. شما بايد اين شكاف را از بين ببريد. به همين جهت سعي كنيد از تصاوير با كيفيت استفاده كنيد و قابليت هايي مانند انتخاب رنگ محصول و زوم كردن را نيز براي آن قرار دهيد.

توضيحات: شما مي توانيد يك توضيح كوتاه براي بررسي كلي محصول و يك توضيح بلند شامل اطلاعات فني محصول را ارائه دهيد. 

قيمت: اغلب فروشگاه هاي اينترنتي آنلاين قيمت محصولات را نشان مي دهند و جاي تعجب هم ندارد. هيچ كسي براي خريد محصولي كه قيمت آن را نمي داند ريسك نخواهد كرد. اگر محصولي شامل تخفيف مي شود، بهتر است اطلاعات آن را با مقايسه قيمت فروش آن با قيمت كنوني ارتقاء دهيد.

افزودن به سبد خريد: بياييد صادق باشيم، هدف اصلي شما اين نيست كه طرح، عكس يا هر چيز ديگري را نشان ندهيد. هدف اصلي شما فروش است. بنابراين يك گزينه خريد به صورت برجسته در سايت خود قرار دهيد. علاوه بر اين، شما مي توانيد گزينه هاي "افزودن به ليست مقايسه" و "افزودن به ليست علاقه مندي ها" را هم نمايش دهيد.

وقتي يك مشتري يك محصول را خريداري كرد، اين بسيار عالي است كه محصولات بيشتري را براي خريد به او پيشنهاد دهيد. بنابراين هدف شما در اينجا اين است كه محصولات بيشتري را ارائه دهيد كه با سليقه مشتري شما منطبق باشد. شما مي توانيد محصولات مرتبط را براي خريد به او پيشنهاد دهيد. اين تكنيك مي تواند مقداري سفارش در فروشگاه شما را افزايش دهد.

پيشنهادات ويژه و تبليغاتي

خوب، بياييد تصور كنيم كه شما در حال حاضر يك سايت با صفحات معتبر، دسته ها و محصولات داريد. حالا شما نياز به جذب مشتري داريد و بايد طرح بازاريابي و تبليغات خود را شروع كنيد. استفاده از صفحات فرود، كد هاي كپن و حتي بازي ها مي تواند در اين زمينه كمك زيادي به شما كند.

فروشگاه اينترنتي 

براي مثال، در اينجا تصويري از يك صفحه با شمارش معكوس مشاهده مي نماييد. اين يك راه حل بسيار خوب براي فروش محصولات از طريق ايجاد حس اضطرار در مشتريان خواهد بود. 

پيگيري و تجزيه و تحليل

وقتي شما زمان و هزينه زيادي را صرف فروشگاه اينترنتي خود كرده ايد، قطعا مي خواهيد بفهميد كه تاثير آن روي كاربران شما به چه صورتي بوده است. ساده ترين راه براي دريافت اين اطلاعات، استفاده از Google Analytics مي باشد. امروزه ابزار هاي حرفه اي زيادي براي تجزيه و تحليل وبسايت شما وجود دارند (مانند سايت ahrefs.com و سايت semrush.com) كه استفاده از آن مي تواند كمك زيادي به بهبود وضعيت وب سايت شما نمايد.

آيا اين همه تلاش ارزشش را دارد؟

يك پاسخ ساده وجود دارد: بله فروشگاه شما مانند يك جوانه است؛ شما بايد از آن مراقبت كنيد، آن را آب بدهيد و آن را تغذيه كنيد. يك روزي كار سخت شما به درخت شكوفايي مي انجامد كه ميوه ها را به طور منظم تحويل مي دهد!


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۱۳:۱۸ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 46
دیروز : 9
افراد آنلاین : 1
همه : 799
چت باکس
امکانات وب